برگزاری دوره معرفت‌افزایی ضیافت اندیشه اساتید در همدان

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۹:۲۱
کد خبر: ۴۲۲۷۸۷
برگزاری دوره معرفت‌افزایی ضیافت اندیشه اساتید در همدان
پنجمین دوره معرفت‌افزایی ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عصر دیروز پنجمین دوره معرفت‌افزایی ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی همدان در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم اظهار کرد: پنجمین دوره معرفت‌افزایی ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه در قالب پنج کلاس و کارگاه با حضور 15 استاد که بر اساس بالینی و پایه به منظور بیان مطالب مرتبط تقسیم‌بندی شدند، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم افلاکیان افزود: این دوره در دهه سوم ماه مبارک رمضان با موضوع «معرفت‌شناسی اسلامی (سطح یک و 2) با حضور اساتید برتر کشوری در دو نوبت از ساعت 9.30 تا 11 ویژه اساتید بالینی و از ساعت 17 تا 18.30 ویژه اساتید پایه برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: سعی بر این است مباحث فرهنگی به منظور رفع معضلاتی که از دانشگاه، مراکز درمانی، آموزشی و پژوهشی گزارش شده‎اند، ارائه شود؛ در یکی از کارگاه‌ها نیز مباحث جریان‌شناسی بهاییت عنوان خواهد شد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: انتظار ما این است که نخبگان دانشگاهی در مباحث مختلف فرهنگی وارد شوند تا مهارت کافی داشته باشند.

مدیر حوزه‌‎های علمیه استان همدان نیز با تأکید بر اهمیت توجه به بحث اخلاق در قرآن کریم، گفت: انبیای الهی به عنوان یک معلم اسلامی معرفی شده‌اند.

آیت‎الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی، دقت در سیره و زندگی حضرت پیامبر(ص) را خواستار شد و نقش اخلاق در همه ابعاد زندگی را مهم خواند.

وی تصریح کرد: موظفیم در هر رتبه علمی، تخصصی، اجتماعی، ابتدا اخلاق اسلامی را در خود منعکس کنیم زیرا در این صورت موفقیت ما بیشتر می‌شود.

منتخب مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: علمای بزرگ ما در حوزه‌های علمیه بخش مهمی از فعالیت‌های خود را در بخش ساخته شدن اخلاق خود قرار داده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز