۲۸۰ زندانی جرائم غیرعمد همدان چشم انتظار کمک مردم

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۲:۳۷
کد خبر: ۴۲۲۹۳۹
۲۸۰ زندانی جرائم غیرعمد همدان چشم انتظار کمک مردم
یدالله روحانی منش افزود: در حال حاضر 280 نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان چشم انتظار کمک مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛ یدالله روحانی منش، مدیرعامل ستاد دیه استان که در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق افزود: در حال حاضر 280 نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان محبوس هستند.

وی با اعلام اینکه در سه ماه نخست امسال 42 نفر از زندانیان غیر عمد آزاد شدند، خاطرنشان کرد: مبلغ بدهی این افراد 26 میلیارد و 399 میلیون و 228 هزار ریال بود.

روحانی منش یادآور شد: از این افراد هفت نفر مربوط به محکومیت‎های دیه و 35 نفر مربوط به محکومیت‌های مالی مثل مهریه و نفقه بودند.

مدیرعامل ستاد دیه همدان با اشاره به اینکه از این تعداد افرادی که مورد مساعدت قرار گرفتند، 40 نفر مرد و دو نفر زن هستند، تصریح کرد: با پیگیری از طریق شرکت‌های بیمه، 3 میلیارد و 530 میلیون ریال از طریق شرکت‌های بیمه برای تصادفات غیر عمد پرداخت شد که 750 میلیون ریال از این مبلغ منجر به آزادی یک نفر شد.

وی با بیان اینکه با ارسال پرونده‎های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارت‌های بدنی 712 میلیون و 737 هزار ریال دریافت شد، گفت: در همین راستا دو نفر از زندانیان آزاد شدند.

این مسؤول از آزادی 26 نفر با مبلغ 2 میلیارد و 940 میلیون ریال از طریق کمک ستاد دیه خبر داد و اظهار داشت: برای آزادی 10 نفر از زندانیان نیز 6 میلیارد و 185 میلیون ریال وام بانکی داده شد.

مدیرعامل ستاد دیه همدان از مبلغ یک‌میلیارد و 815 میلیون و 466 هزار ریال همیاری توسط خود مددجویان خبر داد و گفت: در حال حاضر 280 نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان محبوس هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز