رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان

اطعام‌دهی ۲۴۰۰ تویسرکانی در ماه رمضان

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۰۷:۵۵:۰۷
کد خبر: ۴۲۳۵۱۴
اطعام‌دهی ۲۴۰۰ تویسرکانی در ماه رمضان
حمیدرضا نوروزی از اطعام‌دهی 2 هزار و 400 نفر در ماه مبارک رمضان امسال با هزینه 10 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان اظهار کرد: جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در پنج امامزاده شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی در خصوص مراسم شب‌های قدر افزود: مراسم شب‌های احیاء در امامزاده حیقوق نبی(ع)، ابراهیم، زید، اسماعیل، محمد و امامزاده علی‌اصغر از ساعت 23 تا 3 بامداد به مدت سه شب 19، 21 و 23 ماه رمضان در داخل این امامزادگان برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه تویسرکان در مورد اطعام‌دهی در ماه مبارک رمضان گفت: در شب‌های ماه مبارک رمضان به خصوص در دهه آخر این ماه اطعام‌دهی به 2 هزار و 400 نفر در برنامه است که در شب‌های 24، 25 و 27 ماه رمضان انجام می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه این اطعام‌دهی همانند سال گذشته انجام شده است، خاطرنشان کرد: هزینه اطعام و افطاردهی بیشتر از محل موقوفات این شهرستان تأمین می‌شود و در مجموع تاکنون 10 میلیون تومان در این خصوص هزینه شده است.

وی ادامه داد: محفل انس با قرآن با همکاری بسیج شهرستان نیز با حضور قاری کشوری در زمان باقیمانده از ماه رمضان با تواشیح و سخنرانی نیز در حال برنامه‌‌ریزی است.

نوروزی در خصوص برنامه‌های دیگر اوقاف و امور خیریه در تویسرکان تصریح کرد: طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه این شهرستان که بیشتر در قالب کلاس‌های قرآن، روخوانی، احکام، حفظ و... با حضور 150 نفر در شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: ساخت ضریح امامزاده ابراهیم(ع) نیز در دستور کار است که مراحل ابتدایی بستن قرارداد آن انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز