پیشرفت ۶۰ درصدی سه واحد آموزشی بنیاد برکت در نهاوند

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۶:۰۱
کد خبر: ۴۲۳۵۷۵
پیشرفت ۶۰ درصدی سه واحد آموزشی بنیاد برکت در نهاوند
سلگی گفت: سه واحد آموزشی از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ه) در روستاهای این شهرستان در حال ساخت است که تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ است .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس آموزش و پرورش نهاوند در جمع خبرنگاران افزود: با بهره‌برداری از این واحدهای آموزشی 21 کلاس درس به مجموعه‌ کلاس‌های شهرستان اضافه می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها شامل آموزشگاه شش کلاسه در روستاهای بابارستم و ده حیدر و یک آموزشگاه 9 کلاسه در روستای توانه است که عملیات اجرایی آن‌ها از سال گذشته آغاز شد.

وی اضافه کرد: بنیاد برکت برای احداث واحد آموزشی شش کلاسه روستای بابارستم با 285 متر مربع زیر بنا، پنج میلیارد و 221 میلیون ریال، برای آموزشگاه شش کلاسه روستای ده‌حیدر با 285 متر مربع زیربنا چهار میلیارد و 693 میلیون ریال و برای تکمیل آموزشگاه 9 کلاسه روستای توانه با زیربنای 450 متر مربع نیز 9 میلیارد و 824 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده است.

سلگی افزود: این طرح‌ها در حال حاضر بین 20 تا 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امیدواریم با شتاب در ساخت این واحدهای آموزشی بتوان آن‌ها را در آغاز سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش داد.

وی گفت: شهرستان نهاوند یکی از معدود شهرهای استان همدان است که با توجه به زلزله‌‌خیز بودن منطقه و نیاز بیش از 40 درصد فضاهای آموزشی آن به بازسازی، لازم است مورد توجه و نگاه ویژه قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز