رئیس راه و شهرسازی رزن

آزادسازی حریم راه‎ها و پاکسازی ۲۰ کیلومتر از جاده های رزن

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۵:۰۸
کد خبر: ۴۲۳۶۶۹
آزادسازی حریم راه‎ها و  پاکسازی  ۲۰ کیلومتر از جاده های رزن
رمضانعلی علی‌اکبری در خصوص اقدامات دو ماه اخیر راه و شهرسازی شهرستان یادآور شد: آزادسازی حریم راه‎ها، پاکسازی جاده به مقدار 20 کیلومتر و بازدید و نظارت بر محوطه‏‎سازی مسکن مهر از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس راه و شهرسازی شهرستان رزن اظهار کرد: از خرداد ماه سال جاری تعمیر و نصب گاردریل هر کدام به مقدار 15 شاخه در راه‎های شریانی و اصلی شهرستان رزن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه درزگیری راه‎های آسفالته به مقدار 2 هزار و 800 متر طول در محور رزن - ماهیان انجام شده است، افزود: رگلاژ محوطه مساکن مهر نیز امسال به مقدار 4 هزار و 500 متر مربع توسط راه و شهرسازی شهرستان رزن انجام شده است.

رئیس راه و شهرسازی رزن گفت: آزادسازی حریم راه‎های شهرستان به مقدار 32 کیلومتر در محورهای شریانی و اصلی و دو کیلومتر در محور راه‎های روستایی نیز انجام شده است.

این مسؤول در خصوص اقدامات دیگر اداره راه و شهرسازی در خردادماه امسال خاطرنشان کرد: شست‌وشوی گاردریل، نیوجرسی و علایم ایمنی در محور رزن ـ ماهیان، آوج ـ گرمک، رزن ـ گرمک، رزن ـ سراوک، رزن ـ دمق انجام شده است.

علی‎اکبری به تعمیر و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی در محورهای جامیشلو ـ‌ هریان، رزن ـ ماهنیان ـ جریانلو اشاره کرد و افزود: تعمیر و نصب تابلوهای اخباری و اطلاعاتی در محور رزن ـ گرمک ـ سرلوک نیز در خردادماه امسال در حوزه راه و شهرسازی شهرستان رزن انجام شده است.

وی در خصوص اقدامات دو ماه اخیر راه و شهرسازی شهرستان یادآور شد: آزادسازی حریم راه‎ها، پاکسازی جاده به مقدار 20 کیلومتر و بازدید و نظارت بر محوطه‏‎سازی مسکن مهر از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز