دعوت امام جمعه و استاندار همدان مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۸:۱۷
کد خبر: ۴۲۴۱۷۰
دعوت امام جمعه و استاندار همدان مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور بیانیه مشترک مردم این استان را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« روز قدس ، یادآور یکی از ابتکارهای امام راحل عظیم الشأن ماست . این روز را دنیای اسلام باید گرامی بدارد. توده های مسلمان نگذارند که بعضی از دولتهای خود فروخته در فضای آرام و سکوت مصنوعی که به وجود آورده اند فلسطین را ذره ذره و لحظه به لحظه ذوب کنند و قضیه را به دست فراموشی بسپارند. »

مقام معظم رهبری

امسال مسلمانان جهان در شرایطی مراسم روز قدس را برگزار می کنند که تحولات جهان اسلام بخوبی خط و مرز اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی و صهیونیستی را مشخص کرده است.

امروز مسلمانان می دانند اسلامی که ریشه در وهابیت ، صهیونیست و استکبار دارد، اسلام ترور، خشونت و ارمغان آن جنگ و آوارگی برای مظلومان بویژه مسلمانان منطقه است.

واحد نظامی برخاسته از این نوع اسلام به نام دولت اسلامی در عراق و سوریه جنایت می کند و دولت حامی این تفکر در یمن کودک کشی راه انداخته و همدست دولت کودک کش صهیونیست شده و مجامع بین المللی را با تهدید به سکوتی مرگبار واداشته است.

اما در مقابل این تفکری که با نام اسلام به جنگ اسلام آمده است، اسلام ناب محمدی (ص) قرار دارد که ولی امر مسلمین جهان با حمایت از مظلومان ، دین پیامبر رحمت و مهربانی را به جهانیان معرفی می کند.

بر اساس این اقدامات، مردم جهان می دانند که اسلام ناب محمدی، اسلام طرفدار مظلوم و علیه ظالم است، حال این ظالم، رژیم غاصب صهیونیستی یا رژیم وهابی کودک کش آل سعود باشد.

روز قدس، نماد حمایت اسلام ناب از مظلومان جهان است، روز قدس تنها فریاد بر ظلم رژیم صهیونیستی نیست بلکه فریاد بر سر تمام ظالمانی است که در جنگی نیابتی به جنگ اسلام ناب محمدی و پیروان مخلص آن آمده اند.

اینک در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مردم متدین و همیشه در صحنه استان که همواره حامی مظلومان در هر نقطه از جهان بوده اند، دعوت می کنیم تا با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر ندای مظلومیت مردم مسلمان فلسطین را سر داده، همدوش با مظلومان منطقه ، انزجار خود را از اعمال ننگین رژیم صهیونیستی و حامیان آن در منطقه و جهان به نمایش گذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز