معاون خدمات شهری شهرداری همدان

بدهی مناطق، دست سازمان خدمات موتوری را در ارائه خدمات بهتر بسته است

۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۵:۲۰
کد خبر: ۴۲۴۶۹۴
بدهی مناطق، دست سازمان خدمات موتوری را در ارائه خدمات بهتر بسته است
مجید درویشی گفت: بدهی مناطق، دست سازمان خدمات موتوری را در ارائه خدمات بهتر بسته است

به گزارش ‌خبرگزاری برنا از همدان، معاون خدمات شهری شهرداری همدان در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در خصوص اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ویژه برپایی نماز عید فطر تشریح کرد: شهرداری برنامه ریزی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز باشکوه عیدفطر را انجام داده است، بر همین اساس توزیع 20 هزار بسته بین شهروندان در دستور کار قرار گرفته که علاوه بر دعای قنوت نماز عیدفطر و نکاتی از آموزش شهروندی، تغذیه مختصری نیز در آن تعبیه خواهد شد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: از صبح زود حمل و نقل مسافران همچون سنوات گذشته از نقاط مختلف به محل برپایی نماز توسط ناوگان حمل و نقل عمومی انجام خواهد شد.

معاون شهردار عنوان کرد: با توجه به برپایی نماز عید فطر در مصلّای خیابان تختی، پاکسازی و شستشوی این خیابان از میدان امام(ره) تا میدان فردوسی و میدان مفتح تا خیابان شهدا در دستور کار قرار گرفته است، همچنین تعویض پرچم‌ها و گل‌های در این نواحی و رنگ آمیزی جداول از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده برای افزایش فضای نشاط در این روز زیبا خواهد بود.

وی با بیان اینکه نصب طاق‌های نصرت و تعبیه جایگاه نیز در زمره برنامه‌ها دیده شده است، گفت: مجموع اقدامات مذکور بیش از 200 میلیون تومان هزینه در بردارد که شهرداری به طور مستقل اقدام به تأمین و اجرای آن‌ها کرده و البته بسیاری از این موارد از امور جاری و روز مره شهرداری است.

درویشی در ادامه با اشاره به پیش بینی حضور یک میلیون نفر مسافر در ایام تعطیلات عید فطر در همدان بیان کرد: شهرداری برای استقبال از مسافران این ایام نیز اقدامات لازم از جمله نظافت و گل آرایی ورودی‌های شهر و بهبود فضای رفاهی پارک‌ها را مدنظر قرار داده است.

وی افزود: اسکان در پارک باباطاهر ممنوع اعلام شده و در همه پارک‌های بزرگ سطح شهر افرادی برای جلوگیری از سد معبر و مزاحمت دست فروشان مستقر خواهند بود، همچنین نفراتی برای مسئولیت سرویس‌های بهداشتی به منظر ارائه خدمات بهتر درنظر گرفته شده‌اند و هماهنگی لازم با فرمانداری نیز صورت گرفته تا طی این مدت موضوع نان و فعال بودن نانوایی‌ها درنظر گرفته شود تا مسافران با مشکل کمبود نان مواجه نشوند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در ادامه و در پی بررسی عملکرد سازمان خدمات موتوری شهرداری همدان گفت: ناوگان خدمات موتوری شهرداری از افتخارات مدیریت شهری است، چراکه با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات، اقدامات این سازمان به صورت روتین و روزانه انجام می‌شود و حتی یک روز وقفه در کار وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه نگهداری وسایل و ادوات این سازمان و پرداخت حقوق کارکنان ماهانه 500 میلیون تومان هزینه دربردارد، گفت: در حال حاضر این سازمان تنها قادر به پرداخت حقوق کارکنان است، چرا که مناطق چهارگانه شهرداری دیون و تعهدات خود را به سازمان موتوری پرداخت نکرده‌اند و طبیعتا در چنین شرایطی سازمان برای تأمین قطعات و خرید و نگهداری لوازم جدید دست به عصا عمل می‌کند.

بر این اساس در کمیسیون با کلیات برنامه‌های شهرداری برای برپایی نماز عید فطر موافقت شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز