شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق حرفه‌ای در ملایر

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۸:۰۵:۱۲
کد خبر: ۴۲۵۸۵۹
شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق حرفه‌ای در ملایر
سرهنگ شعبان ترک‌نیا از دستگیری 10 سارق و کشف 4 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه توسط پلیس ملایر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهار کرد: به منظور مبارزه با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر که با هر شیوه و ترفندی درصدد حمل انواع موادمخدر هستند، با انجام کار اطلاعاتی دقیق توسط مأموران مبارزه با موادمخدر، فردی که اقدام به بلعیدن موادمخدر تریاک کرده بود، شناسایی شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران در صحنه حاضر شدند و با همکاری کادر درمانی بیمارستان و انجام جراحی، مقدار 400 گرم موادمخدر تریاک را از معده وی خارج کردند.

ترک‌نیا ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی نامبرده با توجه به جراحی تحت نظر پلیس قرار گرفت و پس از بهبود و ترخیص از بیمارستان ضمن تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری 10 سارق و کشف 4 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه توسط پلیس ملایر خبر داد و گفت: با سارقان، افراد کیف‌قاپ و کلاهبردار با اجرای چندین مرحله ضربتی برخورد قاطعانه‌ای در سطح شهرستان ملایر با مجرمان و سارقان صورت پذیرفت.

وی در تشریح اقدامات و توفیقات حاصله، اظهار کرد: در همین راستا یک دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودروی مسروقه بلافاصله پس از سرقت کشف شد و یک نفر سارق نیز در این ارتباط دستگیر و 3 نفر کیف قاپ نیز با انجام کار اطلاعاتی شناسائی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: 2 نفر سارق سیم برق و کابل‌های هوایی به همراه 70 متر کابل هوایی مسروقه دستگیر و یک نفر سارق حرفه‌ای منزل با اعتراف به 3 فقره سرقت در ملایر زمین‌گیر شدند و در ادامه یک نفر سارق لوازم داخلی وسائط نقلیه نیز درحین سرقت از یک پارکینگ شناسایی و قبل از هرگونه اقدام مجرمانه دستگیر شد.

ترک‌نیا افزود: همچنین دو نفر سارق که با طرح  و نقشه قبلی اقدام به ربودن مدارک و کارت‌های اعتباری فردی کرده بودند، در حین تلاش برای تصاحب وجوه نقدی او شناسایی و دستیگر شدند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز