تغییر ایستگاه ۴۰۰ دستگاه تاکسی خیابان بوعلی

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۲:۵۷
کد خبر: ۴۲۷۲۶۸
تغییر ایستگاه ۴۰۰ دستگاه تاکسی خیابان بوعلی
مهرداد خورشیدونداظهار کرد: پس از بسته شدن خیابان بوعلی بر اساس مصوبات شورای عالی ترافیک کشور و اخذ مجوزهای لازم، ما باید 400 خودرو عمومی در این خیابان‌ها را جابجا می‌کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری همدان در باره جانمایی ایستگاه‌های جدید تاکسی در خیابان بوعلی که به پیاده‎راه تبدیل شده، اظهار کرد: پس از بسته شدن خیابان بوعلی بر اساس مصوبات شورای عالی ترافیک کشور و اخذ مجوزهای لازم، ما باید 400 خودرو عمومی در این خیابان‌ها را جابجا می‌کردیم.

مهرداد خورشیدوند ادامه داد: نزدیکترین مسیر که امکان ایجاد کمترین مزاحمت برای مردم را داشت و فضای مناسبی نیز دارد، فضای جلوی پارکینگ سینا بود.

وی افزود: در روز اول بسته شدن خیابان‌ها، ترافیک در این محل سنگین شد که با حضور پلیس راهوار و اقدامات جداسازی شرایط مطلوب شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری همدان با بیان اینکه ترافیک در حال حاضر بسیار روان شده، تصریح کرد: طرح بزرگ پیاده راه‎سازی که آرزوی دیرینه کارشناسان شهری بود تا از خیابان‌های منتهی به میدان امام(ره) خودرویی تردد نکند و فضای ناب شهری در این میدان تاریخی ایجاد شود، در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این کار ترس‌ها و دلهره‌هایی وجود خواهد داشت، ادامه داد: باید اجازه داد طرح به پیش رود زیرا هر روز این طرح تکمیل‌تر می‌شود و اگر کاستی هم باشد، برطرف خواهد شد.

خورشیدوند با اشاره به اینکه جابجایی تاکسی‌ها حدود 70 متر بوده است، خاطرنشان کرد: برای تاکسی‌ها مسیر ویژه دیده شده تا از ورودی کولانج وارد شوند و رو‌به‌روی پارکینگ سینا مسافران را پیاده می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه در ابتدای همه خیابان‌ها بنرهای لازم را نصب کردیم، گفت: برای اجرای این طرح، باید کمک کنیم تا به خوبی اجرا شود زیرا منفعت آن برای همه شهروندان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری همدان اظهار کرد: شهرداری با توجه به نظر کارشناسان این طرح را اجرا می‌کند در حالی که سال‌ها در طرح‌های تفصیلی دیده شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز