ابقاء گل محمدی در سرمربیگری شهرداری همدان

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۱:۴۲:۵۵
کد خبر: ۴۲۷۲۷۸
ابقاء گل محمدی در سرمربیگری شهرداری همدان
امیرحسین اسکندریان از انتخاب سرمربی و سرپرست این تیم برای حضور در لیگ دسته 2 فوتبال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری همدان با اشاره به انتخاب سرمربی تیم شهرداری، اظهار کرد: بعداز پایان لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور و صعود این تیم به لیگ دسته 2، جلسه هیأت مدیره باشگاه برگزار شد.

وی ادامه داد: گزینه اول هدایت تیم شهرداری در لیگ دسته دوم مربی فصل گذشته ما بود که باز هم برای بررسی و جمع‌بندی بیشتر از چند مربی بومی دیگر نیز در خواست برنامه کردیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری همدان بیان کرد: در نهایت پس از بررسی گزینه‌های مختلف باز هم بر آن شدیم تا یک بار دیگر به هادی گل‌محمدی اعتماد کنیم و سکان هدایت تیم را به دستان او دهیم.

وی تاکید کرد: این مربی جوان و باتجربه همدانی فصل گذشته موفق شد همراه با شهرداری همدان با کسب نتایج مطلوب در لیگ دسته سوم فوتبال کشور، راهی لیگ دسته 2 شود.

اسکندریان افزود: در جلسه گذشته هیأت مدیره نیز سرپرست فصل گذشته تیم در سمتش ابقا شد تا هر چه زودتر زمینه آماده‌سازی تیم را فراهم سازد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در زمان مقرر و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته با کادر فنی، ضمن جذب بازیکنان مورد نیاز، تیم را برای شرکت در لیگ دسته دوم آماده خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز