رئیس کمیته فریزبی همدان

مسابقات آلتیمیت فریزبی جام رمضان همدان برگزار می‎شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۰:۴۵
کد خبر: ۴۲۷۲۹۰
مسابقات آلتیمیت فریزبی جام رمضان همدان برگزار می‎شود
علی درخشان‌پناه از برگزاری مسابقات فریزبی جام رمضان استان خبر داد و گفت: مسابقات آلتیمیت فریزبی جام رمضان همدان ویژه آقایان 17 و 18 تیرماه در چمن استادیوم قدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیته فریزبی همدان با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان فریزبی استان، اظهار کرد: مسابقات آلتیمیت فریزبی استان جام رمضان 17 و 18 تیرماه در همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمیته فریزبی از ابتدای سال برنامه‌های منظمی را در راستای اجرای تقویم ورزشی این کمیته اجرا کرده، گفت: جام رمضان یکی از مسابقات کمیته فریزبی به منظور تقویت این رشته ورزشی در استان است.

رئیس کمیته فریزبی در همدان بیان کرد: برگزاری این مسابقات موجب پیشرفت و حفظ آمادگی ورزشکاران در این رشته خواهد شد که حفظ این موضوع نیاز به تداوم حضور ورزشکاران در مسابقات مختلف دارد.

وی در توضیح مسابقات جام رمضان استان، یادآور شد: این رقابت‌ها با حضور 6 تیم از سراسر استان طی دو روز از ساعت 9 تا 17 در چمن استادیوم قدس دنبال می‌شود.

درخشان‌پناه خاطرنشان کرد: تیم‌های همدان،‌ ملایر، قهاوند، جورقان،‌ اسدآباد و تویسرکان در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی به معرفی این رشته از طریق رسانه جمعی اشاره کرد و افزود: با هماهنگی مرکز سیمای استان برنامه‌ای به منظور معرفی این رشته تهیه شد که امیدواریم مرکز سیمای استان و رسانه‌ها به منظور معرفی بیشتر فریزبی پوشش خبری مناسبی از این مسابقات داشته باشند.

رئیس کمیته فریزبی همدان تصریح کرد: تیم‌های برتر در پایان مسابقات معرفی خواهند شد که با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر،‌ از آنها تجلیل می‎شود.

وی افزود: مدرسه فریزبی شهرستان همدان نیز فعالیت خود را از اول تیرماه آغاز کرده و روز‌های زوج از ساعت 17:30 تا 19 در چمن دانشگاه بوعلی فعال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز