مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان خبر داد

فعالیت ۵ دستگاه اتوبوس گردشگری طی تعطیلات عید فطر در همدان

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۲۷۳۱۹
فعالیت ۵ دستگاه اتوبوس گردشگری طی تعطیلات عید فطر در همدان
محمد پوروخشوری از به‌کارگیری پنج دستگاه اتوبوس گردشگری طی تعطیلات عید فطر در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان از به کارگیری پنج دستگاه اتوبوس گردشگری طی تعطیلات عید فطر در همدان خبر داد و اظهار کرد: طبق مصوبه شورای شهر همدان سه روز تعطیل عید فطر پنج دستگاه اتوبوس گردشگری راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ایام امکان دارد مسافران بیشتری به همدان وارد شوند، گفت: مسافران و شهروندانی که تمایل به شناخت شهر و آگاهی از آثار تاریخی و مکان‌های تفریحی دارند، می‌توانند از این اتوبوس‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان هدف از این اقدام را ارائه خدمات بهتر دانست و افزود: اگر بتوانیم در طول تابستان این تعداد اتوبوس‌ها را بکار گیریم، کار خوب و اثرگذاری در شهر صورت خواهد گرفت.

این مسؤول اضافه کرد: این اقدام در راستای معرفی بهتر آثار تاریخی و گردشگری شهر لازم است چراکه همدان دارای آثار تاریخی بسیاری است و باید معرفی بهتری از این آثار به مردم و مسافران صورت گیرد.

پوروخشوری بیان کرد: با اداره کل میراث فرهنگی رایزنی‌ شده تا بسته‌های فرهنگی گردشگری در اختیار سازمان قرار دهند و ما نیز آنها را در داخل اتوبوس‌ها بین مسافران توزیع کنیم.

وی افزود: با اداره کل میراث فرهنگی و معاونت فرهنگی شهرداری نیز هماهنگی شده تا از ظرفیت راهنمایان گردشگری در داخل اتوبوس‌ها بهره بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز