مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان

۱۴ واحد خالی در شرکت شهرک‎های صنعتی همدان وجود دارد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۰:۱۲
کد خبر: ۴۲۸۲۰۳
۱۴ واحد خالی در شرکت شهرک‎های صنعتی همدان وجود دارد
کیوان گردان گفت: 34 دفتر در مرکز خدمات کسب و کار ساخته شده که اکنون 20 شرکت در آن استقرار دارند و 14 واحد خالی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه مرکز خدمات کسب و کار تکه‎ای از شهرک فناوری است، اظهار کرد: در کشور هفت شهرک فناوری تصویب شده که یکی از آنها در استان همدان بوده است.

وی با بیان اینکه یک شهرک فناوری در استان همدان وجود دارد که کوچترین لکه صنعتی استان در سطح 12 هکتار است، افزود: پارسل‎بندی در شهرک فناوری مانند شهرک صنعتی نیست.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان همدان ادامه داد: در شهرک صنعتی پارسل‎بندی انجام می‎شود که زمینه فعالیت در عرصه‌های مختلفی چون صنایع غذایی، شیمیایی، کانی، برق، نساجی و ... ایجاد شده است، اما در شهرک فناوری پارسل‎بندی در عرصه فناورانه است.

وی با بیان اینکه در استان همدان یک مرکز به نام مرکز کسب و کار وجود دارد و یکسری اراضی برای استقرار آزمایشگاه‎ها و مراکز تحقیق توسعه و ... تفکیک شده است، افزود: پارسل‎بندی قطعات کوچک برای کارهای نرم‌افزاری و آزمایشگاهی انجام می‌شود.

گردان با اشاره به اینکه ساختمان مرکز کسب و کار یا شهرک فناوری رها شده بود، افزود: این ساختمان قبلاً متروکه بود، یکسری از دیوارهای بیرونی آن پیش‌ساخته و به شدت آسیب‎پذیر بودند.

وی با بیان اینکه در زمان ساخت مرکز خدمات کسب و کار در بدترین شرایط مالی بودیم و از طرفی پیمانکار به خاطر وقفه در دریافت مطالبات خود دیگر اعتمادی به شرکت شهرک‎های صنعتی نداشت، ادامه داد: پیمانکار مربوطه آن سال یک میلیارد تومان از شرکت شهرک‎ها طلب داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان ادامه داد: بعد از انجام مذاکرات بسیار با پیمانکار مقرر شد، بعد از انجام هر مرحله کار، مطالبه او نیز همان لحظه پرداخت شود که این کار نیز عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه با این راهکار، پیمانکار را سر پروژه آوردیم و کار نیز به درستی انجام شد، در ادامه در خصوص جانمایی مرکز خدمات کسب و کار نیز بیان کرد: بنده نیز در مورد مکان‎یابی این مرکز به خاطر فاصله تا شهر ایراد دارم، زیرا اگر فاصله آن نزدیک‌تر بود، می‎توانست خیلی بهتر و پربارتر باشد.

گردان افزود: 34 دفتر در مرکز خدمات کسب و کار ساخته شده و برای شرکت‎های فنی و مهندسی، مالی، بازرگانی حسابداری و ... بستری فراهم شده تا در آنجا فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه هر شرکتی که تمایل داشته و مجوز لازم را نیز داشته باشد می تواند در شهرک فناوری دفتر تأسیس کند، افزود: به شرکت‎هایی که مجوز صادراتی، حسابداری، فنی و مهندسی، تحقیق و توسعه و ... دارند دفتر داده می‏‎شود اما متأسفانه تعداد چنین شرکت‎هایی در همدان کم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان همدان با بیان اینکه علاقه‌مند به حضور دانشگاه‎ها و ایجاد کلینیک در شهرک فناوری هستیم، افزود: در حال حاضر تعدادی شرکت در شهرک فناوری فعال هستند هر چند تعداد آنها کم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 20 شرکت در مرکز خدمات کسب و کار استقرار دارند، ادامه داد: 14 واحد خالی داریم و اگر کسی مراجعه کند در صورت داشتن شرایط می‎تواند از ظرفیت دفاتر استفاده کند.

گردان در پایان سخنانش بیان کرد: قرارداد ما با شرکت‎ها یک ساله است اما در صورتی که فعالیت خوبی داشته باشند قرارداد آنها تمدید می‎شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز