مصدومیت سه نفر در واژگونی خودروی سمند در نهاوند

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۵:۲۵
کد خبر: ۴۲۸۲۰۶
مصدومیت سه نفر در واژگونی خودروی سمند در نهاوند
محمد تقی شهبازی گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در مسیر روستای کهریز واقع در کیلومتر 20 جاده نهاوند به کرمانشاه سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود:  در تماس مرکز پلیس 110 با پایگاه امداد جاده ای فیروزان مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری امدادگران این پایگاه به محل حادثه اعزام و مجروحان را از داخل ماشین بیرون آوردند.

وی افزود: در این سانحه سه نفر مصدوم شدند که یک نفر آنها که دارای آسیب دیدگی شدید شده بود و به بیمارستان علیمرادیان نهاوند اعزام و تحت مداوا قرار گرفت.

وی افزود: در 48 ساعت گذشته با وجود حجم بالای سفر های تعطیلات عید فطر در جاده های منتهی به این شهرستان هیچ گزارشی مبنی بر وقوع سوانح جاده ای گزارش نشده است.

وی افزود: امدادگران جاده ای هلال احمر در سه روز گذشته در پایگاه دائمی فیروزان و پایگاه موقت سه راهی قلعه قباد در آماده باش بوده و مجورهای ارتباطی شهرستان را تحت نظارت خوذ قرار داده اند .

شهرستان نهاوند واقع در مسیر غرب به مرکز کشور قرار گرفته که به علت حجم بالای ترافیک یکی از محورهای پرتردد استان همدان است که سالانه شاهد دهها تصادف جاده ای فوتی و جرحی می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز