برگزاری آئین سیاسی عبادی نماز جمعه در ۳۵ نقطه استان

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۳:۵۵
کد خبر: ۴۲۸۲۰۹
برگزاری آئین سیاسی عبادی نماز جمعه در ۳۵ نقطه استان
حجت‌الاسلام عباس اسماعیلی با اشاره به برگزاری آئین سیاسی عبادی نماز جمعه در ۳۵ نقطه استان، افزود: درطول سال، ۲۵ ارگان و سازمان در برگزاری نماز جمعه همکاری دارند که همگی در این زمینه حضوری فعال دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان اظهار داشت: نماز جمعه صرفا سیاسی و یا عبادی صرف نیست بلکه هدایتگری فرهنگی نیز است.

وی با اشاره به برگزاری آئین سیاسی عبادی نماز جمعه در ۳۵ نقطه استان، افزود: درطول سال، ۲۵ ارگان و سازمان در برگزاری نماز جمعه همکاری دارند که همگی در این زمینه حضوری فعال دارند.

حجت‌الاسلام عباس اسماعیلی با بیان اینکه نماز جمعه نباید به تنهایی و در منزل خوانده شود، بیان کرد: نماز جمعه با نمازهای دیگر فرق دارد و باید با جماعت برگزار شود چرا که ثواب نماز جمعه بیشتر از نماز جماعت است.

وی با اشاره به حقوق‌های میلیونی برخی از مدیران، تأکید کرد: مردم می‌خواهند هر چه زودتر حقایق تبیین شود.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با تأکید براینکه اختلاسگران خائنان به ملت هستند، اظهارکرد: مردم نمی‌توانند تبعیض را قبول کنند و منتظر پاسخ هستند.

وی با بیان اینکه این مساله مربوط به این دولت و دولت دیگر نیست، عنوان کرد: تریبون نماز جمعه در اختیار افراد افراطی قرار نخواهد گرفت.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با بیان اینکه نمازجمعه جایی است که هدایت‌گری در آن صورت می‌گیرد، گفت: نماز جمعه قلب و مرکز فرهنگی هر شهری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز