مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان خبر داد

توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در همدان

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۹:۵۲
کد خبر: ۴۲۸۸۶۴
توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در همدان
علیرضا مهرابی از توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه‎های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان، غله و... خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار کرد: توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه‎های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان، غله و... از ساعت 8 صبح روز 21 تیرماه آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز 23 تیرماه ادامه می‎یابد.

وی ادامه داد: دومین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و... در روز پنجشنبه 24 تیرماه برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان افزود: دومین  آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای نیز در روز 25 تیرماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‎های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‎های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها، باید از 21 تا 23 تیرماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مهرابی ادامه داد: متقاضیان شرکت در دومین آزمون سنجش مهارت نیز باید از 21 تا 23 تیرماه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‎های تعیین شده مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورت بروز مشکل برای متقاضیان، می‌توانند موضوع را با مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای شهرستان خود در میان بگذارند.

 

نظر شما