به مناسبت هفته حجاب و عفاف صورت می‌گیرد

تجمع مدافعان حجاب و عفاف در بوستان ارم همدان

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۴:۱۳
کد خبر: ۴۲۹۳۸۶
تجمع مدافعان حجاب و عفاف در بوستان ارم همدان
حجت‌الاسلام علی‌مراد کیانی از تجمع مدافعان حجاب و عفاف در بوستان ارم همدان به مناسبت هفته حجاب و عفاف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در همدان اظهار کرد: برگزاری همایش‌های حجاب و عفاف در سراسر استان  در دستور کار است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در قالب حجاب و عفاف در این هفته، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در بحث حجاب و عفاف برای بانوان از دیگر موضوعات مورد توجه در این هفته است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه همزمان با هفته عفاف و حجاب مبلغان خواهر به تبیین جایگاه حجاب و عفاف می‌پردازند، افزود: توجه به گفتمان دینی و پاسخ به شبهات در پایگاه‌های بسیج از دیگر اقدامات است.

وی به برنامه‌های هیأت‌های مذهبی در قالب برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت:‌ پرسش و پاسخ به سئوالات حجاب و عفاف از طریق پیامک و یا در فضاهای مجازی از مهمترین اقدامات در این هفته بوده است.

کیانی از برگزاری تجمع مدافعان حجاب و عفاف در بوستان ارم طی روز دوشنبه خبر داد و افزود: در راستای تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف فردا بعد از ظهر بانوان تشکل‌های مختلف به همراه کارکنان زن ادارات در بلوار ارم تجمع می‌کنند.

این مسؤول با بیان اینکه این برنامه توسط سپاه اداره می‌شود، گفت:‌ مراسم با سخنرانی و قرائت بیانیه همراه خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همدان از وجود 40 تشکل دینی زیر نظر تبلیغات اسلامی شهرستان خبر داد و افزود: در اداره تبلیغات اسلامی اسلامی نیز توسط این گروه برنامه‌ای در بحث حجاب و عفاف برگزار خواهیم کرد.

 

نظر شما