مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد همدان:

۵۳ کانون در سطح شهر و روستاهای شهرستان اسدآباد فعالیت دارند

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۲۹۴۴۶
۵۳ کانون در سطح شهر و روستاهای شهرستان اسدآباد فعالیت دارند
هادی فیض‌منش گفت: 570 کانون فرهنگی و هنری در استان همدان فعال است که 53 کانون در سطح شهر و روستاهای شهرستان اسدآباد فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اسدآباد،  مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان اسدآباد اظهار داشت: براساس پیش‌بینی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌‌،هنری مساجد، در امسال ده میلیون ریال سرانه به کانون‌های سطح یک، هفت میلیون ریال به کانون‌های سطح دو و چهار میلیون ریال به کانون‌های سطح سه پرداخت می‌شود.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان همدان گفت: 570 کانون فرهنگی و هنری در استان همدان فعال است که 53 کانون در سطح شهر و روستاهای شهرستان اسدآباد فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار در قالب سطح‌بندی به حساب کانون‌ها واریز می‌شود، عنوان کرد: در تابستان امسال بیش از 5 هزار نفر از جمعیت جوان و نوجوان اسدآباد به کانون‌های فرهنگی و هنری این شهرستان مراجعه و از برنامه‌های این مکان‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: در تابستان امسال، 6 ماموریت ویژه به صورت کشوری جهت کانون‌های فرهنگی و هنری در نظر گرفته و به کانون‌ها ابلاغ شده است.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان همدان به جزئیات ماموریت ابلاغی اشاره و بیان کرد: خانواده، جمعیت، تمدن نوین اسلامی، بصیرت‌افزایی‌، کارآفرینی و اشتغال و اقتصاد مقاومتی از ماموریت کانون‌ها است.

فیض‌منش تاکید کرد: مهمترین مبنای فعالیت کانون‌ها، مقابله با تهاجم فرهنگی در مکان مقدس مسجد با استفاده از ابزار فرهنگ و هنر است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 22 هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح کشور فعال است که تمامی این کانون‌ها دارای تشکیلات اداری و مجوز هستند.

وی به اهم فعالیت‌های کانون‌ها اشاره و بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری باید به اموری بپردازند که ذائقه جوانان و نوجوانان را تامین و موجب شادی و نشاط در بین آنها را فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز