معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان:

فعالیت‎های آموزشی و فرهنگی نباید تنها به فرهنگسراها محدود شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۸:۵۵
کد خبر: ۴۲۹۴۵۰
فعالیت‎های آموزشی و فرهنگی نباید تنها به فرهنگسراها محدود شود
قدیمی با بیان اینکه فعالیت‎های آموزشی و فرهنگی نباید تنها به فرهنگسراها محدود شود، در ادامه خواستار استفاده مناسب از امکانات این مراکز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در بازدید از فرهنگسراهای در حال ساخت شهرداری همدان، توجه به دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی را از مهم‌ترین مسائل دانست و اظهار کرد: در همین راستا احداث فرهنگسراها به منظور رفع بخشی از دغدغه ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی نیازسنجی محله‌های مختلف شهر در ابعاد فرهنگی و اجتماعی آن با هدف احداث فرهنگسراها را لازم دانست و ادامه داد: هویت‌بخشی و هدفمندی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی فرهنگسراها نیز از دیگر موضوعاتی است که باید جدی گرفته شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان ادامه داد: فرهنگسراها باید به محلی امن برای توسعه فرهنگ شهر و تقویت تربیت اجتماعی صحیح تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت‎های آموزشی و فرهنگی نباید تنها به فرهنگسراها محدود شود، در ادامه خواستار استفاده مناسب از امکانات این مراکز شد.

قدیمی بررسی میزان بازدهی فرهنگسراهای همدان را از دیگر ضروریات دانست و ادامه داد: فرهنگسراها نقش بسزایی در ارائه آموزش‌های لازم به اقشار جامعه دارند.

این مسؤول با اشاره به ایجاد برخی فرهنگسراهای تخصصی به منظور تامین نیازهای قشر جوان، خواستار توجه به این مهم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز