۱۳ روستای شهرستان رزن با تانکر آبرسانی می‎شوند

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۷:۴۰:۴۰
کد خبر: ۴۲۹۹۰۳
۱۳ روستای شهرستان رزن با تانکر آبرسانی می‎شوند
فتحعلی حسینی گفت: 13 روستای شهرستان رزن با تانکر آبرسانی می‎شوند که با تکمیل مجتمع‎های آبرسانی مشکل آب شرب شهرستان حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از رزن، فرماندار رزن در جلسه بررسی وضعیت آب شرب شهرستان رزن با بیان اینکه سال گذشته آب شهرستان کیفیت بالایی از نظر کلرزنی و گندزدایی داشت، بیان کرد: امسال این میزان به 97 درصد رسیده که رشد 10 درصدی را نشان می‎دهد.

وی از تکمیل دو مجتمع آبرسانی در شهرستان خبر داد و گفت: در شهرستان رزن ایجاد 9 مجتمع آبرسانی تعریف شده که از این تعداد چهار مجتمع تکمیل شده است.

فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه دو مجتمع شاهنجرین و سنقرآباد در دست مطالعه است، افزود: یک مجتمع نیز در سال آینده به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی افزود: 13 روستای شهرستان رزن با تانکر آبرسانی می‎شوند که با تکمیل مجتمع‎های آبرسانی مشکل آب شرب شهرستان حل خواهد شد.

حسینی از هدررفت 26 درصدی آب شرب روستایی شهرستان رزن خبر داد و گفت: این هدررفت بیشتر در مورد فرسودگی لوله‌ها، انشعابات غیر مجاز است که باید با تمهیدات صورت گرفته از این هدررفت جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه 97 درصد جمعیت شهرستان رزن زیر پوشش آبفار است، افزود: در این شهرستان 123 روستای دارای سکنه وجود دارد که از این تعداد 103 روستا زیر پوشش آبفار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان رزن گفت: برای حل مشکل آب شرب روستایی شهرستان رزن بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز