معاون کمیته امداد همدان:

رشد۱۳ درصدی میزان مشارکت دانش‌آموزان همدانی در قالب طرح «احسان دانش‌آموزی»

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۰:۳۷
کد خبر: ۴۳۳۲۸۳
رشد۱۳ درصدی میزان مشارکت دانش‌آموزان همدانی در قالب طرح «احسان دانش‌آموزی»
جعفر چهرقانی افزود: در این راستا مبلغ 2 میلیارد و 244 میلیون ریال توسط دانش‌آموزان استان جمع‌آوری شد که میزان مشارکت در اجرای این طرح 13 درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان اظهار داشت: تعداد 252 هزار صندوق صدقات در منازل، ادارات، اماکن عمومی و معابر سطح شهرها و روستاهای استان همدان مستقر شده است که در 3 ماهه نخست امسال از این صندوق‌ها مبلغ 25 میلیارد و 107 میلیون ریال صدقه جمع‌آوری شده است.

وی افزود: مبلغ جمع‌آوری شده در راستای رفع نیازهای خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان در قالب تهیه و تعمیر مسکن، جهیزیه نوعروسان، درمان بیماران، امور تحصیلی دانش‌آموزان، آموزش فنی و حرفه‌ای و کمک‌های موردی به نیازمندان هزینه می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام(ره) در طول سال با پیروی از دستورات و فرامین الهی و تأسی از سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) جمع‌آوری صدقات و خیرات مردم خیر اندیش استان در راستای رسیدگی به محرومان و نیازمندان جامعه است.

وی گفت: در صورت درخواست صندوق صدقات توسط مردم نوعدوست، کمیته امداد آمادگی دارد در اسرع وقت صندوق‌ها را به دست همشهریان برساند.

چهرقانی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند صدقات خود را از طریق سامانه #٨٨٧٧* پرداخت کنند، بیان کرد: همچنین شهروندان می‌توانند درخواست صندوق صدقات را از طریق سایت امداد به نشانیnews.emdad.ir  و تماس تلفنی با دفاتر این نهاد ارائه دهند و یا به صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند.

وی همچنین با اشاره به کمک‌های جمع آوری شده در قالب طرح «احسان دانش‌آموزی» توسط دانش‌آموزان نوعدوست استان همدان عنوان کرد: اواخر سال گذشته در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان، بیش از 168 هزار قلک‌ جمع‌آوری کمک به نیازمندان در بین دانش‌آموزان 1260 مدرسه در استان توزیع شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان افزود: در این راستا مبلغ 2 میلیارد و 244 میلیون ریال توسط دانش‌آموزان استان جمع‌آوری شد که میزان مشارکت در اجرای این طرح 13 درصد رشد نشان می‌دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز