معرفی ۱۱ طرح مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا به بانک سینا

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۹:۵۲
کد خبر: ۴۳۳۳۴۳
معرفی ۱۱ طرح مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا به بانک سینا
سیدفریدون عربی گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مقرر شد 11 طرح مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا که بلاتکلیف بودند، برای دریافت تسهیلات به بانک سینا معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان اظهار کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مقرر شد 11 طرح مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا که بلاتکلیف بودند، برای دریافت تسهیلات به بانک سینا معرفی شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در نیمه سال گذشته  طرح مشارکتی مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا جا نیفتاده بود، برخی از این طرح‌ها ناقص بود که خوشبختانه در سال جدید طرح‌های بهتری به کمیته اجرایی رسید.

عربی با بیان اینکه در حال حاضر 11 طرح غیرمشارکتی و 4 طرح مشارکتی در استان همدان مصوب شدند، تصریح کرد: طرح مشارکتی بوجاری ذرت به مبلغ 2.5 میلیارد تومان، پرورش ماهی حد واسط به مبلغ 625 میلیون تومان و طرح غیرمشارکتی بسته‌بندی فرآورده‌های گوشتی به مبلغ 3 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه سهم استان همدان در طرح‌ مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا 7 میلیارد تومان است، اضافه کرد: در حال حاضر 3 طرح به ارزش 6 میلیارد و 250 میلیون تومان مصوب شده است.

عربی خاطرنشان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه جدید با بانک سینا طرح‌های غیرمشارکتی که قبلا تصویب شده‌اند، به بانک سینای همدان و ملایر معرفی شدند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان اعلام کرد: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با بانک سینا سقف تسهیلات استان 20 میلیارد تومان بوده این درحالیست که 11 طرح غیرمشارکتی به ارزش 65 میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک سینا معرفی شدند.

وی یادآور شد: این تسهیلات یارانه‌دار است و 5 درصد سود و کارمزد تسهیلات توسط دفتر مناطق محروم کشور، 5 درصد توسط بنیاد علوی و 5 درصد توسط استان پرداخت می‌شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز