فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد

توقیف ۳۰۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کبودراهنگ

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۰۴:۲۶
کد خبر: ۴۳۳۷۲۱
توقیف ۳۰۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کبودراهنگ
محمدعلی محمدی از توقیف 308 دستگاه وسیله نقلیه متخلف توسط عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: در اجرای طرح‌های منطقه‌ای و پاکسازی نقاط آلوده عوامل انتظامی شهرستان کبودراهنگ موفق شدند 230 دستگاه موتورسیکلت و 78 دستگاه خودروی متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کنند.

وی افزود: با تلاش عوامل انتظامی در 26 روز گذشته از تیرماه سال جاری نسبت به سال قبل، شهرستان با 64 درصد کاهش سرقت همراه بوده که توفیق بزرگی برای مردم عزیز و پرسنل انتظامی شهرستان است.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ گفت: در نزدیک به چهار ماه گذشته از سال جاری نیز 7 هزار و 520 نفر از شهروندان توسط مربیان آموزش همگانی شهرستان در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ضرورت توجه به مسائل راهنمایی و رانندگی مورد آموزش قرار گرفتند.

این مسؤول با اشاره به توصیه‌هایی برای جلوگیری از تصادفات و خطرات احتمالی برای کودکان در طول سفر گفت: کودکان در طول سفر خطرات را درک نمی‌کنند و ممکن است با یک لحظه غفلت والدین، خود را در معرض خطرات جبران‎‌ناپذیری قرار دهند که زمینه این خطر ممکن است بر اثر انتخاب یک مکان نامناسب برای اتراق فراهم شود.

محمدی تصریح کرد: والدین استفاده از کمربند ایمنی را برای سرنشینان عقب خودروها که اغلب کودکان هستند جدی نمی‎گیرند و در صورت وقوع هرگونه حادثه بیشترین خطرات متوجه کودکان می‎شود.

وی با بیان اینکه رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای انتخاب محل اتراق خانواده از توقف در مکان‌های پرازدحام، در حاشیه پل‌ها و پرتگاه‌ها، نزدیکی جریان عبوری راه‌ها، قبل و بعد از پیچ‎ها و زاویه‎های کور خودداری کنند، گفت: باید در حین حرکت نیز با تعبیه صندلی مخصوص کودکان، ایمنی آنها را فراهم کرد تا سفرهای تابستانی امسال با کمترین حوادث رقم بخورد.

 

نظر شما