معاون فنی و عمرانی شهردار همدان

پیشرفت ۹۹ درصدی پروژه تالارقرآن همدان

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۸:۵۳
کد خبر: ۴۳۳۹۰۸
پیشرفت ۹۹ درصدی پروژه تالارقرآن همدان
موسی رسولی از پیشرفت ۹۹ درصدی پروژه تالارقرآن همدان خبرداد و گفت: برای اتمام یک درصد باقی مانده بیش از یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون فنی و عمرانی شهردار همدان در جلسه ای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان گفت: تاکنون دو میلیارد و 900 میلیون تومان برای فرهنگسرای ولایت هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه این فرهنگسرا دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: برآورد هزینه فرهنگسرای ولایت 4 میلیارد تومان اتس و تا پایان شهریور ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی از پیشرفت 97 درصدی فرهنگسرای مهر در همدان خبرداد و تصریح کرد: تاکنون 320 میلیون تومان برای این فرهنگسرا هزینه شده است و نیازمند 400 میلیون تومان اعتبار است .

 

رسولی خاطرنشان کرد: برای فرهنگسرای محمدیه 750 میلیون تومان هزینه برآورد شده بود که تاکنون 780 میلیون تومان هزینه در بر داشته است و عملیات اجرایی آن در 45 روز آینده به اتمام خواهد رسید.

 

معاون فنی و عمرانی شهردار همدان اظهار کرد: همچنین احداث ساختمان نورمحال در پارک پرواز 300 میلیون تومان هزینه در برداشته است و تنها 8 درصد از پیشرفت فیزیکی باقی مانده است.

 

وی در خصوص پروژه تالار قرآن نیز گفت: پروژه تالارقرآن به غیر از گنبد اصلی دارای 99 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد و نیازمند یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار است.

 

وی تصریح کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری اقدام به تجهیز کامل از جمله صوت، تصویر و نور سالن های همایش و کنفرانس با ظرفیت 250 نفر خواهد کرد که نیازمند 600 میلیون تومان اعتبار می باشد. 

 

 

 

نظر شما