معاون فرماندار رزن:

خرید بیش از ۹۵ هزار تن گندم در شهرستان رزن

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۸:۳۶:۵۲
کد خبر: ۴۳۷۹۷۱
خرید بیش از ۹۵ هزار تن گندم در شهرستان رزن
علیرضا نوربخش از خرید بیش از 95 هزار تن گندم در این شهرستان به صورت تضمینی از کشاورزان خبر داد و گفت: از این میزان 80 هزار تن توسط تعاون روستایی و 15 هزار تن توسط بخش خصوصی خریداری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از رزن، معاون فرماندار رزن در کارگروه خرید گندم شهرستان رزن از پرداخت بیش از 10 درصد پول جوکاران رزن خبر داد و اظهار کرد: بیش از 3 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزانی که به صورت تضمینی محصولات خود را به تعاون روستایی شهرستان داده‎اند پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 21 هزار تن جو به صورت تضمینی از کشاورزان شهرستان رزن خریداری شده که امید است هرچه زودتر مابقی مطالبات کشاورزان هم پرداخت شود.

فرماندار رزن بر آهنگ سریع حمل محصولات خریداری شده به سیلوها تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی آب هوایی و افزایش هزینه نگهداری گندم هر چه سریعتر گندم خریداری شده به سیلوهای استان انتقال داده شود.

مدیر تعاون روستایی شهرستان رزن از خرید بیش از 95 هزار تن گندم در این شهرستان به صورت تضمینی از کشاورزان خبر داد و گفت: از این میزان 80 هزار تن توسط تعاون روستایی و 15 هزار تن توسط بخش خصوصی خریداری شده است.

نعمت‎الله کریمی افزود: بیش از 15 هزار تن از گندم خریداری شده به سیلوهای استان و شهرستان انتقال یافته است.

وی مهمترین مشکل خرید گندم را انتقال این محصول به سیلوها عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش تولید و افزایش میزان خرید گندم فضاهای مسقف شهرستان جوابگوی دپوی گندم نیست و هرچه زودتر باید گندم‎های خریداری شده به سیلوها انتقال یابد.

مدیر تعاون روستایی شهرستان رزن افزود: در سال زراعی جاری 91 هزار هکتار غلات در شهرستان کشت شده که که پیش‎بینی میشود بیش از 160 هزار تن گندم و 30 هزار تن جو برداشت شود.

وی ادامه داد: 13 کمیسیون برای خرید گندم در شهرستان رزن تشکیل شده که از این تعداد پنج کمیسیون در بخش سردرود، پنج کمیسیون در بخش قروه درجزین و سه کمیسیون در بخش مرکزی پیش‎بینی شده است.

کریمی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: تا زمان اتمام برداشت گندم در شهرستان رزن روند خرید این محصول ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز