مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان عنوان کرد:

لزوم اجرای طرح برند سازی در شرکت های مسافربری همدان

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۱:۴۸:۱۰
کد خبر: ۴۳۹۹۵۱
لزوم اجرای طرح برند سازی در شرکت های مسافربری همدان
نصرت الله حیدری با تاکید بر لزوم اجرای طرح برند سازی در شرکت های مسافربری همدان ، گفت: شرکت های حمل و نقل در راستای توانمند سازی خود اقدام به اجرای طرح برند سازی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،‌ مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان صبح امروز  در جمع مدیران شرکت های مسافربری استان همدان هدف از تشکیل این جلسه گفت: بررسی قوانین و مقررات، ضوابط جدید شرکت های حمل و نقل مسافربری و آئین نامه رسیدگی به ضوابط حمل و نقل مسافر است.

وی یکی از ضوابط اصلی شرکت های مسافربری را برند سازی خواند و افزود: با اجرای ضوابط جدید شرکت های مسافربری بسیاری از کارها سهل می شود .

وی تصریح کرد: شرکت های حمل و نقل استان به ضوابط و مقررات از جمله عقد قرارداد با نمایندگی و مالکین وسایل نقلیه آشنا نیستند  که این خود می تواند مشکلات عدیده ای را به وجود آورد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان ، خواستار رعایت قوانین و مقررات از سوی شرکت های مسافربری شد و ابراز کرد: شرکت ها در جهت ارتقاء سطح شرکت خود در دفاتر نمایندگی شهرستان ها اقدام کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: به کارگیری اتوبوس های متفرقه در شرکت های مسافربری ممنوع اعلام شده است و در صورت بروز تخلف شرکت ها؛ پلیس راه اعمال قانون خواهد کرد.

وی گفت: شرکت های حمل و نقل در راستای توانمند سازی خود در قالب یک برند معتبر از اتوبوس های مسافربری و همچنین رعایت مسائل ایمنی و حقوق رانندگان کوشا باشند.

وی افزود: یکی از وظایف انجمن صنفی ، نظارت بر شرکت ها می باشد و از عملیات خلاف قوانین و مقررات جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: شرکت های مسافربری باید چک لیست ایمنی خود را رعایت کنند و در غیر این صورت به عنوان یک آسیب محسوب می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز