یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا در همدان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۱:۳۲
کد خبر: ۴۴۲۲۲۱
یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا در همدان برگزار می شود
محمدمراد حسن‌آبادی با اشاره به برگزاری یادواره یک‌هزار و 200 شهید یگان‌های ویژه ناجا در همدان، گفت: این یادواره با حضور خانواده‌های شهدا از استان‌های کرمانشاه، کردستان، مرکزی و ایلام برگزار می‌شود.

فرمانده یگان ویژه استان همدان با اشاره به میزبانی استان همدان در برگزاری یادواره یک‎هزار و 200 شهید یگان‌های ویژه ناجا، اظهار کرد: استان همدان 18 مردادماه میزبان یادواره یک‎هزار و 200 شهید یگان‌های ویژه ناجا و خانواده‌های این شهدا از استان‌های کرمانشاه، کردستان، مرکزی و ایلام است.

وی به سخنرانی یکی از معاونین ستاد کل نیرو‌های مسلح در این مراسم اشاره کرد و گفت: این یادواره از ساعت 10 صبح با حضور مسؤولان و خانواده‌های شهدا در سالن انقلاب برگزار می‌شود.

فرمانده یگان ویژه استان همدان بیان کرد: این یادواره در چندین استان کشور از جمله مازندران، اصفهان، کرمان، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، فارس و همدان در زمان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: 81 شهید یگان ویژه و لشکر روح‌الله مربوط به استان همدان و چهار استان غربی تاکنون شناسایی شده که دیدار و سرکشی از این خانواده‌ها نیز صورت گرفته است.

حسن‌آبادی با تأکید بر اینکه امنیت کشور را مدیون خون شهدا هستیم،‌ تصریح کرد: در نظر داریم با برگزاری این یادواره روحیه ایثار، مجاهدت و از خودگذشتگی شهدای یگان ویژه به نسل سوم انقلاب شناسانده شود.

وی با اشاره به 43 شهید یگان ویژه استان همدان، ادامه داد: استان‌های مرکزی 16 شهید، کرمانشاه 11 شهید، ایلام هفت شهید و کردستان سه شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند و برگزاری یادواره با حضور 500 نفر پیش‌بینی شده است.

فرمانده یگان ویژه استان همدان خاطرنشان کرد: یگان ویژه مشت بسته ناجاست و علاوه بر ماموریت‌های ویژه در تمام امور مردم‌یاری از جمله برقراری امنیت، خدمات رسانی در ماه محرم، اربعین حسینی و امدادرسانی در هنگام وقوع بلایای طبیعی نقش بسزایی دارد.

وی یگان ویژه را مقتدرترین پلیس در جهان دانست و گفت: اکثر نیروهای یگان ویژه استان دارای عنوان در رشته‌های مختلف ورزشی هستند و از نیرو‌های ورزیده در یگان بهره می‌بریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز