درخشش کاراته‌کاران ملایر با کسب ۱۹ مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۱:۳۰
کد خبر: ۴۴۲۶۰۶
درخشش کاراته‌کاران ملایر با کسب ۱۹ مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری
رضایی گفت: تیم کاراته ملایر به‌عنوان نماینده استان همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک شوتوکان ISKF حضورداشته و با درخشش کاراته‌کاران ملایری موفق به 19 مدال رنگارنگ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک شوتوکان ISKF به مدت دو روز در شهر نجف‌آباد اصفهان و در سطح کیفی بالا و با حضور بیش از 900 کاراته کا از 20استان کشور و در رده‌های سنی مختلف و در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد.

مهدی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت : تیم کاراته ملایر به‌عنوان نماینده استان همدان در این مسابقات حضورداشته و با درخشش کاراته‌کاران ملایری موفق به 19 مدال رنگارنگ شد.

وی افزود: تیم کاراته ملایر در این رقابت‌ها موفق به کسب 9 مدال طلا، 2 مدال نقره و 6 مدال برنز در بخش کومیته و 1 مدال طلا و یک مدال نقره در بخش کاتا شد.

رضایی  با اشاره به مدال‌آوران تیم ملایر در این رقابت‌ها بیان کرد: علی‌محمد زندپور، محمدمهدی رحیمی، محمد عظیمی، حسین تکلو، امیر ملکی، یاسین زنگنه، امیرحسین سلیمانی، امیرعباس غفاری و  بهمن سایه وند کاراته ماران طلایی ملایر در بخش کومیته بودند.

وی افزود: سینا جباری و مهدی پورطاهری مدال نقره و ارژنگ رضایی، امیرمسعود روستایی، متین آقابیگی، امیرمهدی نوری، ماهان فتح الهی و محمدجواد ازناوی مدال برنز این رقابت ها را در بخش کومیته کسب کردند.

مهدی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با اشاره به مدال‌آوران بخش کاتا این مسابقات بیات کرد: بهمن سایه وند مدال طلا و امیرحسین سلیمانی مدال نقره این رقابت‌ها در بخش کاتا را کسب کردند.

وی گفت: درمجموع توزیع مدال‌ها و در بخش کمربندهای رنگی تیم ملایر پس از تیم‌های اصفهان و یزد جایگاه سوم مسابقات را از آن خود کرد.

رضایی با تجلیل از مربی زحمت کش این رشته و تیم اعزامی  افزود قطعا تلاشهای کادر فنی و عوامل و مربیان بوده که کاراته در کشور حرفی برای گفتن دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز