دانشجوی همدانی قهرمان مسابقات روپایی جشنواره ورزش همگانی

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۳:۳۹
کد خبر: ۴۴۳۰۱۶
دانشجوی همدانی قهرمان مسابقات روپایی جشنواره ورزش همگانی
در پایان رقابت‌های روپایی جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، رضا داوری دانشجوی همدانی موفق شد به‌عنوان قهرمانی این رشته دست پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش آقایان که از دیروز به میزبانی همدان آغازشده، شامگاه دوشنبه با معرفی نفرات برتر رشته روپایی به‌پایان رسید.

در این رقابت‌های روپایی 22 فوتبالیست حاضر در ابتدا باهم رقابت کردند که درنهایت هشت ورزشکاری که عملکرد بهتری داشتند به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

در این رشته هر ورزشکار در فضای نامحدود می‌تواند در تایم پنج دقیقه‌ای با زدن روپایی با توپ شماره 5 فوتبال مسابقه دهد و می‌توانستند از همه نقاط بدن به‌جز دست می‌تواند برای جلوگیری از افتادن توپ به زمین استفاده کنند.

در مرحله نخست هر بازیکنانی که در مدت پنج دقیقه بیشترین ضربه به توپ را وارد کند بالاترین امتیاز را کسب خواهد کرد و درنهایت هشت ورزشکار برتری به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

در مرحله نهایی ورزشکاران باید در فضای محدود مشخصی روپایی می‌زدند و درنهایت نفرات برتر به شرح ذیل مشخص و معرفی شدند:

نفر اول: رضا داوری از همدان با رکورد 804 ضربه

نفر دوم: محمد سعید حمید زاده از زنجان با رکورد 798 ضربه

نفر سوم: احمد نقدی نوری از لرستان با رکورد 764 ضربه

نفر چهارم: محمدرضا انوشه از علوم و تحقیقات با رکورد 750 ضربه

نفر پنجم: حمید کرمانی از خراسان رضوی با رکورد 617 ضربه

نفر ششم: محمدهادی محمدخانی از البرز با رکورد 476 ضربه

نفر هفتم: روح‌الله قادری از خوزستان با رکورد 324 ضربه

نفر هشتم: محمد دهقانی از یزد به دلیل پزشکی از ادامه مسابقه در مرحله نهایی بازماند.

در ادامه ورزشکاران استان‌های مازندران، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، ایلام، خراسان شمالی، گلستان، کرمان، کردستان، آذربایجان شرقی، مرکزی، اردبیل، قزوین، فارس و قم در رده‌های نهم تا بیست و دوم قرار گرفتند.

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در جریان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز