معاون استاندار همدان

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو ارتباط صنعت و دانشگاه است

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۰:۰۶
کد خبر: ۴۴۳۷۵۰
تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو ارتباط صنعت و دانشگاه است
محمدابراهیم الهی‌تبار گفت: تحقق اقتصادمقاومتی در گرو ارتباط صنعت و دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار چهارشنبه 20 مردادماه در دومین همایش استانی و هشتمین سمینار از سلسله سمینارهای ارتباط صنعت با دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در استان همدان، با بیان اینکه استان همدان معروف به دارالمومنین و دارالمجاهدین است، اظهار کرد: استان همدان سابقه درخشانی در بحث علم و فناوری، بازار و بخش خصوصی و صنایع پایین‌دستی دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات زمان جبهه و جنگ توسط صنعتگران استان و چاپارخانه همدان حل و  فصل می‌شد، تصریح کرد: امروز نیز در حوزه آکادمیک دانشگاه صنعتی و دانشکده فنی‌وحرفه‌ای مفتح، شهید جباریان و خوارزمی را داریم.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه این دانشگاه‌ها توانستند کادر آکادمیک استان را تأمین کنند، عنوان کرد: امروزه ترویج اقتصاد مقاومتی و گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان نیازمند ارتباط دانشگاه‌ها و صنعت است.

وی با بیان اینکه با دانش و حوزه آکادمیک می‌توانیم کالاهای بهتری را تولید و در جامعه عرضه کنیم، گفت: با پیشرفت در این حوزه‌ها حرفی در صادرات و عرضه کالا در جامعه خواهیم داشت.

الهی‌تبار با بیان اینکه برگزاری این همایش‌ها کمک زیادی به ارتباط صنعت و دانشگاه‌ها خواهد کرد، ادامه داد: یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به ارتباط صنعت و دانشگاه خواهد بود

 

 

 

نظر شما