رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان

امسال ۹۳ نفر در مرکز فوریت‌های پزشکی همدان استخدام می شوند

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۷:۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۴۴۰۶۴
امسال ۹۳ نفر در مرکز فوریت‌های پزشکی همدان استخدام می شوند
معصومی از جذب نیرو در سال جاری در مرکز فوریت‌های پزشکی خبر داد و گفت: امسال 93 نفر از طریق آزمون جذب خدمات پیش بیمارستانی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی سه سال گذشته پایگاه‌های اورژانس در همدان از 40 مورد به 47 پایگاه افزایش یافته است، اظهار کرد: 47 دستگاه آمبولانس به ناوگان پیش‌بیمارستانی اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه همدان جزو 23 دانشگاهی است که اورژانس هوایی در آن راه‌اندازی شده است، افزود: طی دو سال اخیر 120 مأموریت هوایی انجام شد و 45 مصدوم با اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند که یک‎میلیارد تومان هزینه اجاره اورژانس هوایی شده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از کسب گواهینامه بهبود کیفیت بخش پیش‌بیمارستانی همدان خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت سلامت روانی و جسمی پرسنل اورژانس، امسال برای تمام پرسنل پرونده سلامت روانی تشکیل شده است.

وی از خرید لوازم ورزشی برای تمام پایگاه‌های اورژانس در راستای سلامت جسمی پرسنل خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت چهار پایگاه جدید در سطح استان و شهرهای همدان دو پایگاه، ملایر و بهار هر کدام یک پایگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

معصومی یادآور شد: چهار ساختمان جدید فوریت‌های پزشکی نیز در شهرستان‌های رزن و کبودراهنگ افتتاح خواهد شد.

وی از جذب نیرو در سال جاری در مرکز فوریت‌های پزشکی خبر داد و گفت: امسال 93 نفر از طریق آزمون جذب خدمات پیش بیمارستانی خواهند شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان اضافه کرد: دسترسی مردم به خدمات پیش‌بیمارستانی منجر به کاهش مدت زمان رسیدن پزشک بر بالین بیمار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز