سرپرست کاروان ورزشی دانشجویی کرمان:

ضعف داوری در رشته فوتبال ۳ نفره دانشجویان مشهود بود

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۸:۰۲:۰۱
کد خبر: ۴۴۴۰۸۵
ضعف داوری در رشته فوتبال ۳ نفره دانشجویان مشهود بود
رحمان فریدونی گفت: متاسفانه داورها تمرکز لازم برای قضاوت در مسابقات حساس را ندارند و عملکرد مناسبی نداشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست کاروان ورزشی دانشجویی کرمان در جمع ورزشی‌نویسان همدانی در جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور اظهار داشت: تیم دانشگاه آزاد واحد کرمان چند ماه مستمر تمرینات فشرده‌ای را برای این مسابقات انجام داده بود به طوری که با آمادگی کامل قدم به این مسابقات گذاشتیم.

وی افزود: ناظر این مسابقات و تمام عوامل فنی به اتفاق اظهار داشتند که تیم فوتسال کرمان یکی از بهترین‌های تیم‌های فنی حاضر در این مسابقات است.

سرپرست کاروان ورزشی دانشجویی کرمان با اشاره ضعف در داوری‌ها گفت: داورها متاسفانه تمرکز لازم را برای قضاوت مناسب در این بازی‌ها ندارند و حواسشان به بیرون از مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: در بازی ما برابر گلستان داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد و بعد از ما عذرخواهی کرد اما وقتی من در بازی آینده بازیکن خود را در اختیار ندارم این عذرخواهی به چه کار ما می‌آید؟

فریدونی با بیان اینکه تیم گلستان برابر ما بسیار بسته بازی کرد، بیان کرد: تیم گلستان برابر ما بازی بسیار بسته‌ای را ارائه داد به طوری که سه نفره بر روی دروازه خود تمرکز کرده بودند.

 

سرپرست کاروان ورزشی دانشجویی کرمان عنوان کرد: گلستان فوتسال بازی نمی‌کرد وگرنه به راحتی و با اختلاف امتیاز بالا آنها را شکست می‌دادیم.

وی با اشاره به سطح مسابقات فوتسال گفت: تیم‌های فنی بسیار خوبی در این مسابقات شرکت کرده‌اند و بازی‌ها با اختلاف بسیار کم پیگیری می‌شود.

فریدونی یادآور شد: هدف ما در این مسابقات کسب عنوان قهرمانی است که با تلاش بازیکنان به احتمال بسیار بالا به این عنوان خواهیم رسید.

گفتنی است جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز