نهمین هفته رقابت‌های پرش با اسب در همدان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۹:۱۸
کد خبر: ۴۴۴۹۶۹
نهمین هفته رقابت‌های پرش با اسب در همدان برگزار شد
سید وحید برقعی گفت: نهمین هفته رقابت‌های پرش با اسب هیأت سوارکاری استان همدان برگزار و برترین‌ها معرفی شد.

رئیس هیأت سوارکاری همدان در گفتگو با برنا با اشاره به برگزاری نهمین هفته رقابت‌های پرش با اسب هیأت سوارکاری استان، اظهار کرد: این مسابقات از چهار باشگاه سوارکاری در رده‌های اسب و سوار مبتدی رده e، رده سنی زیر 16 سال، مالکین غیر‌حرفه‌ای و d1 بزرگسالان در مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان برگزار شد.

وی با بیان اینکه یزدی سرداوری، سید‌مصطفی ادرستانی و امین عظیمی داوری و ایلیا محمدی کلانتر مانژ تمرین را به عهده داشتند،‌ گفت: سید‌وحید برقعی طراحی مسیر  مسابقات را بر عهده داشت.

رئیس هیأت سوارکاری همدان بیان کرد: سوارکارانی از باشگاه‌های ابن سینا، اکباتان شبدیز، آذرخش و ایثار با یکدیگر رقابت کردند.

وی به برترین‌های نفرات رده سنی زیر 16 سال اشاره کرد و افزود: سه سوارکار به راند باراژ مسابقه راه پیدا کردند و در دور باراژ فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب کارمن از مجموعه سوارکاری اکباتان بدون خطا و با ثبت زمان 29 ثانیه و 66 صدم ثانیه عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

برقعی تصریح کرد: محمد‌مهدی شعبانی با اسب متیو از مجموعه سوارکاری اکباتان با 4 خطا و ثبت زمان 32 ثانیه دوم شد و کیانا احمدی با اسب کاپیلانو از باشگاه آذرخش با 8 خطا عنوان سوم را از آن خود کرد.

این مسؤول برترین‌های رده مالکین غیر‌حرفه‌ای را برشمرد و ادامه داد: رضا ستاری با اسب تونکا از باشگاه ابن سینا و بدون خطا بر سکوی نخست ایستاد، علیرضا رابطی سوار بر اسب بیوتی با 4 خطا از باشگاه ابن سینا و محسن حدادیان با اسب سناتور از باشگاه آذرخش با 11 خطا به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیأت سوارکاری همدان اظهار کرد: در رده d1 بزرگسالان چهار سوارکار به باراژ مسابقه راه پیدا کردند که در پایان مهرداد سهیل‌قاسمی با اسب تکش از مجموعه سوارکاری اکباتان، بدون خطا و با ثبت زمان 28 ثانیه و 44 صدم ثانیه اول شد.

وی یادآور شد: علیرضا علیزاده با اسب ادیلیک از باشگاه ایثار بدون خطا و زمان 32 ثانیه و 82 صدم ثانیه دوم شد و رضا شکری از باشگاه شبدیز سوار بر اسب خرم بدون خطا و با ثبت زمان 33 ثانیه و 62 صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز