معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد

فعالیت ۲۳ نشریه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی همدان

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۸:۳۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۵۲۷۱
فعالیت ۲۳ نشریه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی همدان
ابراهیم جلیلی با بیان اینکه در سال 93، سه کانون فرهنگی تشکیل شد و اکنون به 10 کانون فرهنگی رسیده است، افزود: 23 نشریه فعال نیز در دانشگاه فعالیت دارد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان ارائه الگوهای حیات دینی در راستای ترویج اخلاق اسلامی، فرهنگ‌سازی روحیه جهاد علمی و تولید علم دینی، عمق‌‌بخشی و گسترش معرفت و بصیرت دینی، تقویت فضایل اخلاقی، روحیه ایثار، شهادت‌ طلبی و عدالت ‌خواهی، نخبه‌پروری سیاسی از طریق افزایش آگاهی‌ سیاسی و تعمیق روحیه دشمن‌شناسی و تقویت و حمایت از تشکل‌ها و کانون‌های اسلامی و ... را از جمله اهداف دانست.

 

جلیلی با بیان اینکه 70 تا 80 درصد از دانشجویان از سلف دانشگاه استفاده می‌کنند، گفت: در بحث امکان ورزشی علاوه بر تجهیز خوابگاه محوطه دانشگاه را نیز تجهیز کرده‌ایم تا دانشجویان از امکانات ورزشی استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه در سال 93، سه کانون فرهنگی تشکیل شد و اکنون به 10 کانون فرهنگی رسیده است، افزود: 23 نشریه فعال نیز در دانشگاه فعالیت دارد

 

معاون دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه فضاسازی دانشگاه در حال انجام است، در ادامه از تشکیل انجمن‎های علمی خبر داد و گفت: اعتبارات فرهنگی به ازای هر دانشجو افزایش داشته است.

 

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه با اشاره به فراهم کردن بستری مناسب برای پرورش و رشد اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: به 5 هزار و 800 دانشجو خدمات رفاهی ارائه می‌شود که 60 درصد ساکن خوابگاه‌ها هستند.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد 65 تا 70 درصد دانشجو دختر هستند، گفت: 40 درصد نیز پسران را شامل می‌شود که از سال گذشته به افزایش ظرفیت و بهبود فضای خوابگاهی توجه خاصی شده است.

 

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در بحث تعمیر، تجهیز و نگهداشت خوابگاه‌ها 400 میلیون تومان اعتبار گرفته شده است، گفت: پیگیر ساخت خوابگاه‌ها و افزایش امکانات رفاهی بوده‌ایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز