فرماندار شهرستان کبودراهنگ خبر داد:

افتتاح ۱۵۳پروژه در هفته دولت در کبودرآهنگ

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۸:۴۹:۴۶
کد خبر: ۴۴۵۲۹۰
افتتاح ۱۵۳پروژه در هفته دولت در کبودرآهنگ
احسان قنبری از افتتاح 153پروژه با اعتباری افزون بر 20میلیارد تومان همزمان با فرارسیدن هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها در زمینه های آموزشی، عمرانی و بهداشتی خواهد بود.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ از افتتاح 153پروژه با اعتباری افزون بر 20میلیارد تومان همزمان با فرارسیدن هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها در زمینه های آموزشی، عمرانی و بهداشتی خواهد بود.

قنبری با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی، بهسازی آسفالت 17روستا، کتابخانه روستای داغ‌‌داغ آباد از جمله پروژه‌های افتتاحی خواهد بود، افزود: بهسازی آسفالت 17روستا اعتباری افزون بر 4.5 میلیارد تومان داشته است.

وی تجهیز زمین‌های زراعی این شهرستان به آبیاری تحت‌فشار و احداث دامداری‌ها را از جمله پروژه‌های افتتاحی در این شهرستان خواند و افزود: این پروژه‌ها 1.5میلیارد تومان هزینه داشته است.

وی از گازرسانی به 3 روستای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: گازرسانی به این روستاها یک میلیارد و 250میلیون تومان اعتبار داشته است.

فرماندار کبودراهنگ از کلنگ‌زنی 5 پروژه با اعتباری افزون بر 9 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: انتقال آب به روستای علیصدر به منظور تامین آب شرب این منطقه در زمان حضور مسافران از جمله شاخص‌ترین پروژه‌ها خواهد بود که 2 میلیارد تومان اعتبار برای آن برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: سردخانه و 2 باب مدرسه نیز از پروژه‌های کلنگ‌زنی در هفته دولت خواهد بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز