مسئول موسسه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی استان همدان

مؤسسه آبشار عاطفه‌ها در طول سال ۳ بار اقدام به تهیه جهیزیه برای نوعروسان می‌کند

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۷:۵۵:۱۶
کد خبر: ۴۴۵۸۱۳
مؤسسه آبشار عاطفه‌ها در طول سال ۳ بار اقدام به تهیه جهیزیه برای نوعروسان می‌کند
مهری مکاری گفت: این مؤسسه در طول سال 3 بار اقدام به تهیه جهیزیه برای نوعروسان می‌کند که نیمه شعبان، میلاد امام رضا(ع) و میلاد حضرت زینب(س) جهیزیه‌های تهیه شده اهدا می‌شود.

مسئول موسسه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی استان همدان در حاشیه مراسم جهزیه 88 زوج همدانی به خبرنگار برنا گفت: امروز به لطف خدا و کمک 800 خیر، 88 جهیزیه برای 88 عروس و داماد حاضر شده و پس از این مراسم وسایل آماده شده به تازه عروس‌ها اهدا می‌شود.

مهری مکاری بیان کرد: سازمان مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌ها در استان همدان یکی از 230 نمایندگی فعال در کشور است که خوشبختانه در استان همدان بیش از 5 سال سابقه فعالیت دارد و در شهرستان اسدآباد و ملایر نیز نمایندگی دارد.

به گفته وی، این مؤسسه در طول سال 3 بار اقدام به تهیه جهیزیه برای نوعروسان می‌کند که نیمه شعبان، میلاد امام رضا(ع) و میلاد حضرت زینب(س) جهیزیه‌های تهیه شده اهدا می‌شود.

مکاری بیان کرد: با کمک خیرین 88 جهیزیه همزمان با تولد امام رضا(ع) آماده شده که هر جهیزیه 8 قلم از کالاهای اساسی را دارد و برای تهیه این 88 جهیزیه 220 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: مؤسسه آبشار عاطفه‌ها علاوه بر تهیه جهیزیه اقداماتی دیگری نیز تهیه و تحویل سبد کالا برای خانواده‌ها و روستاهای محروم، تعمیر و ساخت منازل مهرجویان تحت حمایت، تحویل البسه به صورت فصلی به خانواده‌ها، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت نیز دارد.

مسئول موسسه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی استان همدان ادامه داد: برپایی سفره‌های افطاری در ماه مبارک رمضان، اعزام مهرجویان به حرم حضرت معصومه(س)، مشاوره گوناگون در زمینه اختلافات خانوادگی، اخلاقی و... از دیگر اقدامات این مؤسسه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز