۴ پایگاه فوریت‌های پزشکی در همدان افتتاح می شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۵:۴۸
کد خبر: ۴۴۶۰۸۶
۴ پایگاه فوریت‌های پزشکی در همدان افتتاح می شود
حبیب معصومی از افتتاح چهار پایگاه جدید فوریت‌های پزشکی طی هفته دولت در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همداندر حاشیه مراسم توزیع آمبولانس‌های جدید بین پایگاه‎های اورژانس پیش بیمارستانی استان اظهار کرد: 11 دستگاه آمبولانس اسپرینتر 315 به ارزش 3 میلیارد و 300 میلیون تومان با تجهیزات کامل امروز بین پایگاه‌های پیش بیمارستانی استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این دستگاه‌ها استاندارد 2016 آلمان است که امروز بین هفت شهرستان استان توزیع می‌شود، گفت: از 9 شهرستان موجود دو شهرستان سهمیه خود را از آمبولانس‌ها دریافت کرده‌اند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‎های پزشکی همدان از افتتاح چهار پایگاه جدید حوادث و فوریت‌های پزشکی در هفته دولت خبر داد و افزود: چهار ساختمان جدید اورژانس پیش بیمارستانی نیز در هفته دولت افتتاح می‎شود.

وی با بیان اینکه از بین چهار پایگاهی که در هفته دولت افتتاح می‎شود دو پایگاه شهری است، گفت: از این دو پایگاه یکی در داخل دانشگاه بوعلی و دیگری در شهرک فرهنگیان افتتاح خواهد شد.

معصومی ادامه داد: پایگاه حسن قشلاق در محور همدان ـ غار علیصدر و پایگاه علوی ملایر محور جوکار ـ اصفهان نیز در هفته دولت افتتاح می‎شود.

وی با بیان اینکه تعداد مأموریت‎های آمبولانس هوایی به 102 مأموریت رسیده است، از کسب رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی همدان بر اساس رتبه‎بندی وزارت بهداشت از نظر برنامه‌‏های مدیریت خطر بلایا در بین 57 دانشگاه علوم پزشکی کشور خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی همدان در این خصوص صد درصد رتبه را گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز