عضو شورای اسلامی شهر همدان

ورزش همدان همدان پشتوانه اسپانسری ندارد

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۴۶۸۳۰
ورزش همدان همدان پشتوانه اسپانسری ندارد
رضا میرزایی اظهار کرد : متاسفانه در همدان پشتوانه اسپانسر در تمامی ورزشها نداریم و این مسوولیت ما را سنگین تر می کند و می طلبد در این زمینه جدی تر وارد شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عضو شورای اسلامی شهر همدان در جلسه شورا به نقش مشارکت مردمی در دوران انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : تجربه نشان داده هیئت ها و تشکل های مذهبی و فرهنگی که بخش عمده ای از وظایف آن را مردم انجام داده اند نتیجه بخش بوده و بازدهی بهتری به دنبال داشته است.

میرزایی اضافه کرد : هیات های ورزشی نیز به دلیل اینکه با مشارکت مردم انجام می شود و نتیجه بخش بوده و مدیریت هیات های ورزش همگانی استان همدان نیز با داشتن انگیزه کافی بسیار تاثیرگذار بوده بر این اساس می طلبد مورد حمایت قرار گیرد.

وی اضافه کرد : باشگاه ورزشی فرهنگی شهرداری همدان با توجه به توان مالی شهرداری در مقایسه به کل کشور بسیار موفق عمل کرده است.

میرزایی با تاکید بر اینکه ورزش همدان را نباید با شهرهای صنعتی همچون اصفهان و اراک مقایسه کرد، گفت : چرا که شهرهای صنعتی توان بالایی در جذب اسپانسر دارند و این بار مسوولیت را از دوش مدیریت شهری برداشته است.

وی اظهار کرد : متاسفانه در همدان پشتوانه اسپانسر در تمامی ورزشها نداریم و این مسوولیت ما را سنگین تر می کند و می طلبد در این زمینه جدی تر وارد شویم.

در ادامه این جلسه علی رحیمی فر دیگر عضو شورای شهر همدان تاکید کرد : در حوزه ورزشهای همگانی باید به توجه به اهمیت موضوع، با حضور کارشناسان تفاهم نامه ای تهیه کرد تا دیگر نگران استفاده ابزاری از ورزش وجود نداشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز