مدیرکل راه و شهرسازی استان

۱۱۰ کیلومتر پروژه بزرگراهی در همدان در دست احداث است

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۸:۳۷
کد خبر: ۴۴۶۹۲۳
۱۱۰ کیلومتر پروژه بزرگراهی در همدان در دست احداث است
محمد رودباری با بیان اینکه 110 کیلومتر پروژه بزرگراهی در استان همدان در دست احداث است، گفت: کار مطالعاتی محور گنجنامه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص اصلاح نقطه حادثه‌خیز گنجنامه اظهار کرد: در محور گنجنامه از مسجد باب الحوائج (ع) به سمت جاده تویسرکان در حوزه راه و شهرسازی است.

وی ادامه داد: کار مطالعاتی که ارتقاء ایمنی هدف آن است، در این محور انجام شده و برنامه‌ریزی برای ارتقاء این راه به یک درجه بالاتر نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه مطالعات راه گنجنامه انجام شده و با اخذ اعتبار اجرایی می‌شود، گفت: در حال حاضر توصیه نمی‌شود پروژه جدیدی شروع شود زیرا ما پروژه‌های زیاد نیمه کاره‌ای داریم که باید به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه 110 کیلومتر پروژه بزرگراهی در استان همدان در دست احداث است، افزود: پروژه‌های راه روستایی و بیمارستانی داریم و باید ابتدا اینها به بهره‌برداری برسد و مردم از منافع و مزیت اینها بهره‌مند شوند و سپس پروژه جدید ایجاد شود.

رودباری خاطرنشان کرد: پروژه جدید غیر از اینکه اعتبارات تعریف شده و زمان بهره‌برداری طولانی شود خیلی به صلاح نیست و به اندازه کافی پروژه تعریف شده داریم.

این مسؤول ادامه داد: در همه شهرستان‌ها پروژه چهار خطه شدن راه و پروژه ارتقاء داریم که باید این پروژه‌ها به اتمام برسد و بتوان خدمات را به مردم ارائه کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اضافه کرد: مطالعات راه و شهرسازی همواره انجام می‌شود و مطالعات همدان ـ غارعلیصدر نیز انجام و مصوب شده و اکنون با معرفی به سازمان برنامه‌ریزی به دنبال اخذ ردیف اعتباری است.

وی با بیان اینکه مطالعات محور قهاوند ـ آورزمان ـ ملایر انجام شده است، گفت: این مطالعات مصوب شده اما هنوز به سازمان برنامه ریزی برای اخذ اعتبار اعلام نشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز