مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی استان خبر داد

خرید ۱۲۸۵ تن کلزا در استان همدان

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۵:۱۸
کد خبر: ۴۴۶۹۳۵
خرید ۱۲۸۵ تن کلزا در استان همدان
علیرضا رنجبرضرابی از خرید 1285 تن کلزا در استان خبرداد و افزود: 3183 میلیون تومان بابت خرید تضمینی کلزا به کشاورزان استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی استان همدان اظهار کرد: ارزش این میزان گندم خریداری شده 646 میلیارد تومان است که تا کنون مبلغی بابت خرید گندم به کشاورزان پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه مطالبات گندم‌کاران به صورت کشوری است، عنوان کرد: مسأله مطالبات گندم‌کاران تنها مربوط به استان همدان نیست و در حال پیگیری پرداخت هرچه سریع‌تر مطالبات کشاورزان هستیم.

وی با اشاره به خرید تضمینی 507 هزار تن گندم در استان افزود: 244 هزار تن توسط شرکت غله و 263 هزار تن توسط تعاون روستایی استان همدان خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی استان همدان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سالجاری 550 هزار تن گندم از کشاورزان استان خرید تضمینی شود.

رنجبرضرابی با بیان اینکه خرید گندم همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: 60 مرکز خرید گندم در استان همدان وجود دارد که 9 مرکز مربوط به تعاون روستایی و 21 مرکز شرکت غله و مابقی مربوط به انبارهای تعاون روستایی است.

وی با تأکید بر اینکه خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 74 درصد افزایش داشته است، ادامه داد: امسال تا کنون 507 هزار تن گندم خرید تضمینی شده این درحالیست که در مدت مشابه سال گذشته 292 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده بود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع 307 هزار تن گندم خریداری شده بود، اظهار کرد: میزان مطالبات کشاورزان در سال گذشته بابت خرید تضمینی گندم 356 میلیارد تومان بوده است که تا اواخر مهرماه به طور کامل پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی استان همدان از خرید 1285 تن کلزا در استان خبرداد و افزود: 3183 میلیون تومان بابت خرید تضمینی کلزا به کشاورزان استان پرداخت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز