افتتاح ۴۵۶ واحد مسکن مهر در سطح استان در هفته دولت

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۰:۲۹
کد خبر: ۴۴۸۶۰۶
افتتاح ۴۵۶ واحد مسکن مهر در سطح استان در هفته دولت
رودباری گفت: در مجموع 456 واحد مسکن مهر در سطح استان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص لیست پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت در حوزه راهسازی استانی و ملی اظهار کرد: آسفالت محور راه‌های روستایی شهرستان‎های کبودراهنگ، تویسرکان، بهار، همدان و ملایر به طول 39.8 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 660 میلیون تومان انجام شده است.

وی در خصوص بحث ملی مربوط به حوزه راهسازی افزود: باند دوم محور رزن آوج قطعات 2 و 3 به طول 10.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 550 میلیون تومان احداث شد.

وی  با بیان اینکه محور کبودراهنگ ـ شیرین‌سو در قطعات 2 و 4 به طول 15 کیلومتر با هزینه 14 میلیارد و 950 میلیون تومان بهسازی و احداث شده است گفت: تقاطع بهشت هاجر به طول 5 کیلومتر با اعتبار 7 میلیارد و 600 میلیون تومان احداث شده است.

این مسؤول ادامه داد: چهارخطه کردن نهاوند بروجرد به طول هشت کیلومتر با هزینه 9 میلیارد و 600 میلیون و چهارخطه تویسرکان ـ کنگاور در قطعه یک به طول هشت کیلومتر با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 50 میلیون تومان بهسازی شده است.

رودباری تصریح کرد: مجموع هزینه اعتبارات در بحث پروژه های قابل بهره‌برداری در هفته دولت در حوزه مدیریت ساخت و توسعه در بحث ملی با 46.5 کیلومتر با اعتبار 55 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

وی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در حوزه مدیریت مسکن بیان کرد: 121 واحد مسکن مهر در همدان، 297 واحد در نهاوند و 38 واحد در رزن به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در مجموع 456 واحد مسکن مهر در سطح استان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز