مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان همدان

نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده سرمایه­ اصلی هر جامعه است

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۳:۴۱
کد خبر: ۴۴۹۶۱۸
نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده سرمایه­ اصلی هر جامعه است
علیرضا مهرابی با بیان اینکه نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده سرمایه­ اصلی هر جامعه است، گفت: این مهم به عنوان مؤلفه­ اصلی و کلید توسعه پایدار مطرح است که باید نسبت به تقویت آن کوشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان همدان اظهار کرد: تربیت نیروی کار در حد استانداردهای بین المللی بازار کار جهانی از ماموریت‌های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده سرمایه­ اصلی هر جامعه است، گفت: این مهم به عنوان مؤلفه­ اصلی و کلید توسعه پایدار مطرح است که باید نسبت به تقویت آن کوشید.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت افزود: تقویت تولید داخلی و ضرورت برنامه‌ریزی برای آن علاوه بر نیاز به تلاش و فعالیت در رکن تقویت فرهنگ اقتصاد اسلامی نیازمند تلاش و مساعی مضاعف در به فعلیت رساندن پتانسیل عظیم نیروی انسانی است.

این مسؤول با بیان اینکه افزایش کیفیت تولید داخلی از طریق ارتقای مهارت نیروی کار به عنوان یکی از عناصر اصلی تولید محقق خواهد شد، ادامه داد: نیروی انسانی باید به چنان سطحی برسد که با خلاقیت و نوآوری برای تولید ارزش افزوده ایجاد کند و بهره‌وری را افزایش دهد.

مهرابی افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌­ای استان همدان از طریق بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌­های فیزیکی متنوع و گسترده در مراکز شهرستان­‌ها و همکاری بخش خصوصی در ارائه­ آموزش‌­ها به منظور ایجاد و ارتقای شایستگی­‌های منجر به اشتغال پایدار بر اساس استانداردهای بین‌المللی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به ارائه خدمات مورد نیاز علاقمندان از طریق نیازسنجی گفت: این مهم زمینه رضایتمندی کارآموزان فنی و حرفه‎ای در استان را مهیا کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز