نماینده ولی فقیه در همدان:

خدمت به مردم بزرگترین نعمت الهی است

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۴:۳۶
کد خبر: ۴۵۰۵۸۴
خدمت به مردم  بزرگترین نعمت الهی است
آیت‌الله غیاث‎الدین طه‎محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان همدان خدمت به مردم را بزرگترین نعمت الهی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده ولی فقیه در همدان صبح امروز و در سومین روز از هفته دولت در بازدید از ساختمان تازه تاسیس شرکت آب و فاضلاب همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: دولت همواره باید خدمتگزار مردم باشد زیرا این مردم هستند که در هر عرصه‌ای حضور داشته و مایه مباهات و توسعه به شمار می‌روند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان همدان خدمت به مردم را بزرگترین نعمت الهی دانست.

امام جمعه همدان با بیان اینکه کارکنان دولت همواره باید در مقابل مردم وظیفه خدمت‌رسانی را به یاد داشته باشند، گفت: بر این اساس باید رعایت صبر و تقوا در امر خدمت‎رسانی داشته باشند و در رفع مشکلات آنها کوشا باشند.

وی در بازدید از ساختمان اداری بهره‎برداری شده این شرکت خاطرنشان کرد: احداث این گونه بناها و اقدامات  تکریم ارباب رجوع و مراجعه‌کنندگان است و خیر و برکت این کار در نهایت به مردم استان همدان خواهد رسید.

محمدی در پایان یادآور شد: آبرسانی به شهروندان یکی از مهمترین خدماتی است که از سوی شرکت آبفا انجام می‎شود و انجام شایسته این خدمات اجر و پاداش اخروی را به دنبال دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز