مدیر کل کانون پرورش فکری استان همدان خبر داد:

رشد ۴۰ درصدی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دولت تدبیر و امید

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۸:۴۵
کد خبر: ۴۵۰۶۱۰
رشد ۴۰ درصدی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دولت تدبیر و امید
سید محمد رضا جوادی از رشد 40 درصدی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دولت تدبیر و امید خبرداد و گفت: افزایش تعداد مراکز کانون از 35 به 39 مرکز در دولت یازدهم با رشد 8 درصدی برخوردار بوده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان همدان خبر داد:

فعالیت ۳۹ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در دولت یازدهم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از افزایش مراکز کانون در دولت یازدهم خبرداد و گفت: در دولت تدبیر و امید مراکز کانون پرورش فکری کودکان همدان از ۳۵ به ۳۹ مرکز فرهنگی، هنری افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر در تشریح اهداف کانون پرورش فکری اظهار کرد: در حال حاضر 39 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از 40 نوع فعالیت در پنج محور فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی فعال می باشند.

 

وی افزود: ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش فکری، شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان بر اساس ارزش ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی، ارتقای میزان آگاهی بینش و دانش کودکان و نوجوانان، آماده سازی کودکان ونوجوانان برای زندگی فردی و اجتماعی با آموزش مهارت ها، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال با توجه به استعدادهای نهفته آنها از جمله اهداف کلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان است.

 

وی، افتتاح مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 نهاوند، افتتاح کتابخانه سیار روستایی در شهرستان فامنین و بهار، افتتاح کتابخانه سیار شهری در همدان، تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی، هنری در سراسر استان از شاخص ترین فعالیت‌های کانون پرورش فکری در حوزه افتتاحیه و عمرانی برشمرد.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بیان کرد: برگزاری دو دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در بخش کودکان و نوجوانان، دو دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان، مشارکت در برگزاری جشنواره ملی و بین المللی فیلم و تئاتر کودک و نوجوان، برگزاری جشنواره قصه گویی ویژه مربیان و قصه گویان آزاد و همایش نقد ادبی و رونمایی از کتاب ها با حضور نویسندگان از شاخص ترین فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی است.

 

جوادی، همچنین ویژه برنامه های هفته ملی کودک با برگزاری برنامه‌هایی همچون ایجاد نمایشگاه همراه با غرفه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، برگزاری جشنواره نمایش عروسکی ویژه مربیان و اعضاء، برگزاری جشنواره های رضوی و برگزاری جشنواره آیین های بومی و محلی، اکران فیلم های کودک و نوجوان ، اجرای نمایش تئاتر در سینما کانون و توسعه کمی کیفی دوره های آموزشی کانون زبان ایران در استان از دیگر شاخص ترین فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری عنوان کرد.   

 

 وی از رشد 40 درصدی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دولت تدبیر و امید خبرداد و گفت: افزایش تعداد مراکز کانون از 35 به 39 مرکز در دولت یازدهم با رشد 8 درصدی برخوردار بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز