اختتامیه نمایشگاه عکس «این شش نفر» با تجلیل از پیشکسوتان عکاسی همدان

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۷:۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۵۱۰۹۲
اختتامیه نمایشگاه عکس «این شش نفر» با تجلیل از پیشکسوتان عکاسی همدان
جشنواره و نمایشگاه عکس این شش نفر در همدان با تجلیل بزرگان تاریخ عکاسی استان همدان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در آیین اختتامیه جشنواره و.نمایشگاه عکس این شش نفر که به همت گروه آموزشی دلباز برگزار شده بود، کارگاه حرفه ای عکاسی 360 درجه مرور شد.

این برنامه بعنوان خدمت ویژه به جامعه عکاسی همدان و ایران بصورت رایگان انجام شد تا هنرجویان حاضر در اختتامیه با این مهارت آشنایی حداکثری پیدا کنند.

در ادامه آیین اختتامیه، رضا برجی که با ثبت تصاویر فیلم و عکس شانزده جنگ بین المللی بعنوان رکورددار عکاسان جنگ در دنیا بشمار میرود، درباره ماهیت عکاسی، نگاه نافذ عکاسانه، کشف لحظات بازگشت ناپذیر در عکاسی و.چند خاطره جذاب از پروژه های متعدد خود برای حاضران در اختتامیه بیان کرد.

سپس، محمد مهدی استعدادی عکاسی که نیم قرن از عمر خود را صرف عکاسی مستند از تاریخ، بناها و رخدادهای همدان را از عهد قدیم تا عصر جدید کرده با اهدای کتاب عکس «همدان در گذر ایام» شامل مجموعه نفیسی از آثار خود را به رضا برجی هدیه داد.

پس از آن، کتاب عکس غار علیصدر حاصل عکاسی تور عکاسی جشنواره عکس این شش نفر به مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر تقدیم شد .

در این آیین همچنین از مساعی ارزشمند مجید مرادی عکاس و جانباز پیشکسوت همدان تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است، در بخش ویژه این اختتامیه تندیس ملی طاووس علم و هنر و.تقدیر نامه به پیشکسوتان نامی هنر عکاسی همدان آقایان محمد مهدی استعدادی و  رضا برجی اعطا شد.

همچنین این جشنواره برنامه عکاسی از باغ نظری همدان را به مدد اداره کل میراث فرهنگی برگزار کرده بود که به عکاسان سه اثر برتر هدایایی اهدا کرد.

در انتهای این مراسم تمامی پنجاه تابلو عکس نمایش داده شده در نمایشگاه عکس این شش نفر به قید قرعه به حاضران در اختتامیه اعطا شد.

گفتنی است تمامی اقدامات انجام شده در این جشنواره و نمایشگاه با هزینه شخصی این شش نفر، به افتخار هفته همدان رقم خورده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز