شهردار مریانج خبر داد

رونمایی از کتاب «علمداران ۳» در هفته دفاع مقدس

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۷:۴۹:۰۰
کد خبر: ۴۵۱۶۸۸
رونمایی از کتاب «علمداران ۳» در هفته دفاع مقدس
معصوم‌علیزاده تصریح کرد: مراحل انتشار کتاب “علمداران ۳” نیز به اتمام رسیده و در هفته دفاع مقدس از این کتاب رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محسن معصوم‌علیزاده با اشاره به رونمایی از یکی دیگر از کتاب‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: شهرداری مریانج در این مدت یک سال گذشته در حوزه نشر و تالیف قدم‌های خوبی را برداشته است.

وی ادامه داد: تاریخ مریانج و همچنین نقش این شهر در دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که باید آن را مکتوب، ثبت و ضبط کرد.

شهردار مریانج تصریح کرد: تاکنون دو کتاب با عناوین “علمداران ۲” و “نگاهی به تاریخ و فرهنگ مریانج” توسط شهرداری این شهر منتشر شده است.

این مسؤول اضافه کرد: مراحل انتشار کتاب “علمداران ۳” نیز به اتمام رسیده و در هفته دفاع مقدس از این کتاب رونمایی خواهد شد.

معصوم‌علیزاده تاکید کرد: این کتاب در راستای مجموعه کتابها‌ی علمداران به انتشار رسیده که با محوریت خاطرات آزاده جانباز “امامعلی مظاهری” نگارش شده است و به اعتقاد ما نوع بیان خاطرات و روایت موضوع، بسیار جذاب و خواندنی خواهد بود.

وی بیان کرد: البته کار نگارش کتاب “علمداران ۴” نیز به مراحل آخر رسیده و در ماه آینده به منظور مراحل اداری و دریافت مجوز چاپ به انتشارات ارسال خواهد شد.

شهردار مریانج تاکید کرد: اما یک کار بسیار بزرگی که کار آن از چند روز گذشته آغاز شده است، نگارش کتاب بزرگ و وسیع «نقش مریانج در دفاع مقدس» است.

این مسؤول مراحل نگارش و تحقیقاتی آن را بسیار گسترده دانست و افزود: شاید زمان نگارش و تحقیقات آن قریب به یک سال زمان ببرد.

معصوم‌علیزاده گفت: این کتاب نقش مریانج و رزمندگانش در عملیات‎های آفندی و پدافندی و همچنین پشتیبانی مردم آن از دفاع مقدس به رشته تحریر درخواهد آمد و در برآوردهای اولیه ما شاید بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ صفحه را در بر بگیرد.

وی افزود: این کتاب به قلم جواد دی‌آبادی نویسنده ارزشی مریانج به مرحله نگارش و انتشار رسیده است.

شهردار مریانج از اتمام ساخت مستند زندگی سردار شهید علیرضا دهقانی خبر داد و افزود: شهرداری مریانج در راستای فعالیت‌های فرهنگی خود، ساخت مستند شهید دهقانی را در دستور کار خود داشت که به اتمام رسیده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز مستند شهید حبیب‌الله مظاهری با حمایت‌های این شهرداری ساخته شد و از شبکه استانی همدان نیز پخش شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز