رئیس اتاق اصناف همدان:

ایجاد یک شغل در صنایع کوچک و کسب‌ و‌ کارهای خرد بسیار با ارزش است

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۵۲۴۰۶
ایجاد یک شغل در صنایع کوچک و کسب‌ و‌ کارهای خرد بسیار با ارزش است
حمیدرضا فرسایی‌وحید گفت: با بیان اینکه ایجاد یک شغل در صنایع کوچک و کسب‌ و‌ کارهای خرد حدود 10 میلیون تومان هزینه دارد، افزود: همین شغل در بخش صنایع و کارخانه‌ها یک‌میلیارد هزینه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اتاق اصناف همدان در مراسم افتتاح نخستین فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای بخش خصوصی استان همدان اظهار کرد: سیاست‌های اقتصادی کلان کشور نسبت به صنایع و کسب و کارهای خرد و کوچک تغییر کرده و رویکرد مثبت‌تری نسبت به گذشته ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد یک شغل در صنایع کوچک و کسب‌ و‌ کارهای خرد حدود 10 میلیون تومان هزینه دارد، افزود: همین شغل در بخش صنایع و کارخانه‌ها یک‌میلیارد هزینه دارد.

رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه چهار سال پیش قرار بود این فروشگاه افتتاح شود، تصریح کرد: در این فروشگاه 106 نفر اشغال مستقیم و 200 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود که اگر چهار سال پیش این اتفاق روی داده بود، امروز ممکن بود شاهد دومین شعبه این فروشگاه در نقطه دیگری از استان باشیم.

فرسایی‌وحید با بیان اینکه دولت یازدهم تلاش‌های بسیاری در این مدت به خرج داده خاطرنشان کرد: امروز ظرفیت بسیاری در حوزه‌های کیف و کفش و مبل و منبت همدان وجود دارد که تا کنون فرصت ظهور و بروز پیدا نکردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز