حمید اسلامی

از رقبا خود در پاراالمپیک هیچ ترسی ندارم

۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۵:۴۳
کد خبر: ۴۵۳۷۹۶
از رقبا خود در پاراالمپیک هیچ ترسی ندارم
حمید اسلامی گفت: رقابت دشواری پیش رو دارم و سعی می‌کنم با مدالی خوش رنگ به ایران بازگردم.

حمید اسلامی قبل از اعزام به ریو در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در همدان، اظهار داشت: مردم از ما انتظار دارند و ما اعضای کاروان "منا" نیز تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا با موفقیت در ریو دل هم‌وطنانمان را شاد کنیم. سعی می‌کنم با مدالی خوش رنگ به ایران بازگردم.

وی تصریح کرد: رقابت دشواری پیش رو دارم و می‌دانم که جو بازی‌های پارالمپیک با سایر مسابقات متفاوت است اما من از رقبا هیچ ترسی ندارم و تنها هدفم کسب مدال آن هم خوش‌رنگ‎ترین آن در ریو خواهد بود.

عضو تیم ملی دوومیدانی کم‌بینایان و نابینایان کشورمان با بیان اینکه کسب مدال و رفتن روی سکو در میدان پارالمپیک 2016 ریو اگرچه دشوار اما در دسترس است، بیان کرد: این همه سال فرد یا افراد زیادی برای من زحمت کشیدند تا بتوانم ورزشکاری شایسته برای کشورم باشم. حالا تمام نگاه‌ها به پارالمپیک 2016 است و من امیدوارم در این رویداد موفق شوم و به نوعی پاسخ الطاف همه آنهایی که برایم زحمت کشیده‌اند را بدهم. از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند.

اسلامی با قدردانی از حمایت مسئولان استان گفت: عناوین زیادی کسب کرده‌ام اما دوست دارم نیمی از آنها را بدهم و فقط یک مدال پارالمپیک داشته باشم. می‌دانم ریو میدان بزرگی است و فرصت به دست آمده را به راحتی از دست نمی‌دهم تا با کسب مدال پاسخ زحمات مسئولان را بدهم.

وی با بیان اینکه با شناخت کافی از رقبا گام به ریو خواهد گذاشت، افزود: در ریو تک‌تک دوندگان رقیب اصلی من هستند و نباید هیچ یک را دست کم گرفت، اما فکر می‌کنم با رقیبی از برزیل برای کسب مدال طلا کار دشواری خواهیم داشت.

 

نظر شما