در مسابقات فوتسال دانشجویان دسته ۳ دانشگاه آزاد صورت گرفت

گل‌باران تیم‌ها با ۲۸ گل/ باخت میزبان در روز نخست

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۷:۴۳:۱۴
کد خبر: ۴۵۴۲۲۶
گل‌باران تیم‌ها با ۲۸ گل/ باخت میزبان در روز نخست
مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد کشور که با حضور 15 تیم به میزبانی همدان آغاز شده با باخت میزبان و به ثمر رسیدن 28 گل در روز نخست پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رقابت‌های فوتسال دسته سوم دانشجویان پسر دانشگاه آزاد که روز پنج‌شنبه به میزبانی همدان در جریان است در روز نخست با برگزاری هفت مسابقه پیگیری شد.

بر این اساس و اعلام مسؤولان فنی این مسابقات، رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی برگزار خواهد شد که در مرحله نخست قرار است به صورت دوره‌ای با هم به رقابت بپردازند.

در مرحله بعد دو تیم برتر از هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‎کنند که به صورت ضربدری با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به لیگ دسته دوم دانشگاه آزاد کشور صعود می‌کنند.

روز نخست با برگزاری هفت مسابقات آغاز شد که در مجموع 28 گل از خط دروازه‌ها گذشت.

از گروه یک نجف‌آباد اصفهان و گلستان و تیم میزبان همدان و لرستان برابر هم به میدان رفته و همچنین از گروه 2، تیم‌های کردزبان ایلام و کردستان و علوم و تحقیقات تهران و خراسان جنوبی به مصاف هم رفتند.

در ادامه روز نخست و از گروه 3 خراسان رضوی برابر کرمانشاه صف‌آرایی  کردند و فارس و تهران با هم بازی خواهند کرد، در گروه چهار یک مسابقات برگزار شد و طی آن بوشهر و سمنان با هم مسابقه می‌دهند و تیم یزد با قرعه استراحت مواجه شده بود.

نتایج روز نخست این مسابقات به شرح ذیل است:

نجف آباد اصفهان دو * گلستان سه

ایلام دو* کردستان پنج

علوم و تحقیقات تهران صفر* خراسان شمالی سه

خراسان شمالی دو * کرمانشاه صفر

تهران چهار* فارس دو

سمنان سه* بوشهر صفر

همدان صفر* لرستان

در ادامه این رقابت‌ها از صبح جمعه با انجام هفت مسابقه دیگر پیگیری خواهد شد که طی آن از گروه یک نجف‌آباد و لرستان و همدان و گلستان به مصاف هم خواهند رفت و ایلام و خراسان جنوبی و علوم و تحقیقات تهران از گروه 2 برابر هم به میدان می‌روند.

از گروه 3 خراسان شمالی با فارس و تهران با کرمانشاه مصاف خواهند کرد و همچنین سمنان و یزد از گروه 4 به میدان می‌روند که در این گروه بوشهر استراحت خواهد داشت.

گفتنی است، مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی از 10 تا 17 شهریورماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز