آغاز به کار موسسه دیار پارسه با هدف معرفی مناطق توریستی همدان

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۵۴۳۰۵
آغاز به کار موسسه دیار پارسه با هدف معرفی مناطق توریستی همدان
موسسه دیار پارسه با تشکیل 6 کارگروه بطور تخصصی در حوزه گردشگری و معرفی مناطق توریستی همدان کار خود را بطور رسمی آغاز کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هـمدان در مراسم افتتاحیه و آغاز بکار موسسه مردم نهاد دیار پارسه گفت : به زودی سامانه صدور مجوز سازمان های مردم نهاد استان همدان راه اندازی میشود و جوانان فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی می توانند از طریق این سامانه جهت دریافت صدور مجوز اقدام کنند .

اسداله ربانی مهر گفت : راه اندازی این سامانه گامی در جهت تحقق دولت الکترونیک و حذف کاغذ و خدمت رسانی بیشتر به مردم است و این اقدام باعث تسریع در صدور مجوز سمن ها می شود .

وی گفت : همدان هم اکنون از استانهای فعال کشور در عرصه سازمان های مردم نهاد است و بیش از 80 سمن حوزه جوانان فعالیت دارند که تا پایان سال به 100 سمن خواهد رسید .

ربانی مهر گفت : فعالیت سمن ها در حوزه فرهنگی ، اجتماعی ، گردشگری ، محیط زیست ، کارآفرینی ، سبک زندگی اسلامی و خانواده و فضای مجازی فعالیت می کنند و در سال گذشته بیش از 126 برنامه با همکاری سمن ها اجرا شده است .

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : راه اندازی سمن دیار پرسه به دبیر سرکار خانم شعبانیان و با حضور جوانان فعال و با انگیزه باعث ایجاد امیدواری جهت اجرای برنامه های بزرگ است و باید از این موسسات حمایت کرد .

گلسا شعبانیان دبیر موسسه دیار پارسه نیز در این مراسم گفت: مهم ترین هدف این مجموعه شناسایی و معرفی مناطق تاریخی و توریستی کمتر شناخته شده می باشد که گزارش ها بصورت مستند و کامل توسط کارگروه تهیه فیلم و مستند موسسه دیار پارسه تدوین میگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز